Konferenční poplatek pro učitele, účastníky z neziskových organizací a veřejnost činí 1 990 Kč (pro studenty do 26 let 990 Kč). Vzhledem k omezené kapacitě je počet účastníků z jedné školy/organizace omezen na 4 osoby.
Konferenční poplatek umožňuje:
- účast na libovolném počtu přednášek
- účast na libovolném počtu workshopů
- účast na společenském programu 2. den konference (rautu)
Konferenční poplatek zahrnuje:
- konferenční materiály
- organizační náklady
- zpracování a vydání tištěného sborníku anotací
- náklady na společenský program
- náklady na drobné občerstvení 1. den konference a raut 2. den konference
CHCI SE REGISTROVAT NA KONFERENCI...
Faktura k uhrazení poplatku Vám bude zaslána e-mailem nejpozději týden před konáním konference. V případě jakýchkoliv dotazů ohledně fakturace se prosím obraťte na p. Petru Starou.

Storno podmínky
Účast na konferenci je možné zdarma stornovat nejpozději v pátek 4. dubna 2025. V případě požadavku na storno účasti se prosím obraťte na p. Petru Starou.
Pozdější storna přihlášek z organizačních důvodů nepřijímáme. Místo přihlášeného účastníka je možná účast náhradníka z téže organizace. Účastnický poplatek v případě neúčasti nevracíme, pouze zašleme daňový doklad a konferenční materiály.
Registrací na konferenci vyjadřuje účastník souhlas s výše uvedenými storno podmínkami.
Odpovědnost za škody
Každý účastník konference odpovídá za dodržování bezpečnostních a požárních předpisů. Pořadatel neodpovídá za ztrátu, zničení či poškození majetku účastníků konference.
Protiepidemická opatření
Všichni přihlášení účastníci se zavazují dodržovat protiepidemická opatření platná v době konání konference.