Aby učitel nemusel kvůli tabletům polykat tablety; Microsoft
Algoritmizace = „Schopnost řešit problémy?“; Zdeněk Botek
Arduino – programování, robotika a měřicí systémy trochu jinak; Tomáš Feltl
Augmentovaná a virtuální realita ve vzdělávání - Orbis Pictus; Josef Večerník
Autoevaluace v práci učitele; Jiří Štěpán, Blanka Kozáková
Cestou necestou džunglí mobilních geoaplikací; Miloš Bukáček
Cestovatelská fotografie (prezentuje Helena Macenauerová, FotoInstitut.cz); správce obsahu
Dejte nový rozměr Vaší prezentaci; Microsoft
Digitální materiály Oxford University Press (prezentuje Mgr. Emil Waldhauser, Gymnázium Zikmunda Wintra, Rakovník); Karolína Napravilová
Digitální vyprávění; Lenka Říhová, Iva Jelínková
Dosli – představení novinek; Petr Slípek
EduFórum - pro inovace ve vzdělávání. Tentokrát o informatickém myšlení.; Petr Naske
einstein™Tablet a einstein™LabMate™ - Revoluce v přírodovědném vzdělávání; Michal Culek
EPSON interaktivní výuka s využitím tabletů; Roman Vejražka
EPSON školní projektory - speciální nabídka; Roman Vejražka
Fenomén Arduino; správce obsahu
Fotografie (prezentuje Kamil Varga); správce obsahu
Google Classroom; Karel Moric
Hrajeme si se slovy; Jana Grzychová
Hry ve výuce; Veronika Hnojská
I vy máte ve své třídě malé vědce, nevěříte? Platforma einstein™ Vám je pomůže odhalit!; Petr Ovsenák, Michal Culek
ICT administrátor není robot; Microsoft
Implentace Google Apps na vesnické škole; Karel Moric
Infinite monkeys - jednoduchá tvorba aplikací pro PC a mobilní zařízení bez znalosti programování a jejich použití v běžném životě školy; Jaroslav Zavadil
Inkubátor inovatívnych učiteľov a budúcich učiteľov; Beata Brestenska
Inovativní přístup k měření v přírodních vědách; Jiří Janeczko
Interaktivita v praxi - interaktivní projektor s tabulí; Roman Vejražka
Interaktivní výuka s produkty Netop a Gyration; Petr Podařil
iPad jako prezentační nástroj; Karel Moric
Jak (se) učí učitel?; Radek Maca
Jak a pro co motivovat dnešního studenta očima jednoho z nich; Pavla Hudcová
Jak propojit výuku s tabletem a interaktivní tabulí?; Eva Dvořáková
Kodu Game Lab: Vytvořte si vlastní počítačovou hru snadno a rychle ; Microsoft
Krajinářská fotografie na cestách. Od Himálaje po Saharu. (prezentuje Helena Macenauerová, FotoInstitut.cz); správce obsahu
Krátké výukové video snadno a jednoduše; Blanka Kozáková
Kreativní i praktická digitální fotografie ve škole; Jaromír Krejčí
LEGO MINDSTORMS JINAK! (pro děti od 8 do 12 let); Tomáš Feltl
Měřící systém Vernier v chemii - měření pH; Martin Beneš
Metodik ICT a jeho tým; Radek Maca
Microsoft OneNote aneb na poznámky chytře!; Microsoft
Microsoft Partneři ve vzdělávání; Microsoft
Microsoft Project Siena – cesta k vlastní moderní aplikaci; Miroslav Sláma
Mobilní dotyková zařízení jako iniciátor změn ve vzdělávání; Ondřej Neumajer
Mobilní lékařské přístroje ve škole; Bronislav BALEK
Moderní IT infrastruktura na školách; Lenka Kopčová
My jsme Ludgeřovice!!! www.zakousnito.cz ; Karel Moric
Na licence jednoduše!; Microsoft
Nebojte se sociální sítě - udělejte si vlastní; Microsoft
Nechte se inspirovat Arduinem!; správce obsahu
Nechte to žáky říct jinak aneb Socrative nejen v anglickém jazyce; Josef Dvořák
Netradiční filosoficko-teologická přednáška na téma proč (ne)používat ICT ve výuce; Miroslav Staněk
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání; Jitka Baťková
Ovládněte školu z mobilu...; Ondřej Helar
Pokročilé možnosti pro řízení a správu počítačové učebny; Lenka Kopčová
Pokročilé ovládání fotoaparátu (prezentuje Jakub Súkeník, FotoInstitut.cz); správce obsahu
Pořizovat 3D tiskárnu do školy?; Tomáš Feltl
Posilte svoji fyzikální laboratoř - různé experimenty s PASCO (45 min); Miroslav Staněk
POSPOLU - inspirace pro spolupráci škol a firem (nejen) v informatických oborech SŠ; Petr Naske
Práce s novou učebnicí Your Space (Nakladatelství Fraus), včetně internetové podpory a využití WordTrainer FRAUS na vlastních zařízeních; Nikol Meyerová
Praktické zkušenosti z výuky fyziky pomocí tabletů a dataloggerového systému; Miroslav Staněk
Prezi nejen v hodinách Základů společenských věd; Vanda Vaníčková
Programujeme Lego Mindstorms EV3; Jan Rosecký
Programy LEGO® Education k podpoře ICT ve vzdělávání; Monika Vrbová
Projekt SCIENTIX; Martina Kupilíková
Projekt SCIENTIX + Scratch - programování jako prostředek pro rozvoj logického myšlení a kreativity u žáků ZŠ; Martina Kupilíková, Zdeněk Heteš
RESTART – nový začátek pro pedagogy 39 škol; Blanka Kozáková
Řízení přístupu uživatelů k internetu v rámci školní sítě; Lenka Kopčová
Řízení Wi-Fi a přístupů různých mobilních zařízení a uživatelů; Lenka Kopčová
ROBOSOUTĚŽ ANEB VYUŽITÍ STAVEBNICE LEGO MINDSTORMS VE VÝUCE NA ZÁKLADNÍCH A STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH; Martin Hlinovský
Sdílím, sdílíš, sdílíme – aneb využití ICT pro efektivnější výuku; Jiří Sumbal
Sdílím, sdílíš, sdílíme – zefektivnění výuky s pomocí tabletů iPad; Jiří SumbalIva Fajkusová
Sdílíme poznání pomocí XC Collaboration a SMART Response VE; Emil Waldhauser
Škola, ECDL a projekty – lze to propojit?; Lenka Suchánková
Skype in the Classroom; Microsoft
SMART amp – skutečná projektová práce; Emil Waldhauser
SMART Notebook 14 – tvorba živých textů ve výuce jazyků; Emil Waldhauser
SmartClass+ HomeWork; ; Emil Waldhauser
Super appky pro učitele 1.stupně; Jana Grzychová
Tablety DO3DY - dokonale flexibilní zařízení pro školní výuku; Pavel Borovička
Technická stránka online učebnice informatiky pro gymnázia; Daniel Lessner
Testujeme a vytváříme multimedíální projekty.; Martin Nevřela
Tištěná učebnice v digitálním světě; Oldřich Ježek
Tvorba a sdílení fotopříběhů s využitím Zoner Photo Studia 17; Jiří Sumbal
Tvoříme přípravu na vyučovací hodinu s iPadem; Iva FajkusováJiří Sumbal
Týmové aktivity s tablety na I. stupni ZŠ; Petr Slípek
Týmové aktivity s tablety na II. stupni ZŠ; Petr Slípek
Učebnice informatiky jinak; Daniel Lessner
Ucelený informační systém a správa uživatelů aneb Jak využívat školní Office 365 na maximum; Projekt SkolniLogin.cz
Učit se hrou, vzdělávat se z domova? Evropské projekty to umožňují!; Zdeněk Heteš, Martina Kupilíková
Ukázka výukové hodiny fyziky vedené badatelskou formou se systémem PASCO (45 min); Miroslav Staněk
Upovídané appky; Jana Grzychová
Večer Jednoty školských informatiků; Daniel Janata
Vernier; Martin Nevřela
Vernier - nové senzory, nová inspirace a experimenty s tablety i bez tabletů; Pavel Böhm, Jakub Jermář
Virtuální realita ve vzdělávání - World of Comenius; Josef Večerník
Vliv počítačových her na vzdělávání (prezentuje Lukáš Holík, Scio); správce obsahu
Vstupte do světa interaktivních map; Sylva Vorlová
Využití mobilní počítačové učebny ve výuce zeměpisu; Gabriela Petříková
Využití programu ALF ve výuce; Gabriela Boháčová
Vzdálené reálné fyzikální laboratoře na počítačích i na mobilních dotykových zařízeních; František Lustig
Vzdělávání ve virtuální realitě; Josef Večerník
Windows 10; Microsoft
Workshop “JSI a ideální projekty”; Daniel Janata
Začínáme se zrcadlovkou (prezentuje Jakub Súkeník, FotoInstitut.cz); správce obsahu
Zařízení Chrome ve výuce; Petr Caloň
Země z vesmíru, vesmír ze Země – virtuálně i reálně; Miloš Bukáček
Zpětná vazba od studentů - základ efektivní výuky; Eva Dvořáková, Martina Kupilíková