Hlavní témata
Didaktika školské informatiky
- Algoritmizace a programování – jak naučit žáky zajímavou formou přemýšlet?
- Formativní hodnocení – proč používat a jak zavést (nejen) v informatice?
- Hybridní výuka – to nejlepší z prezenční a online výuky s využitím digitálních technologií?
- Vize a (re)vize – DigCompEdu, RVP, ŠVP a jak si s tím poradit?
Digitální kompetence v humanitních předmětech
- Čeština – jak na výuku gramatiky, literatury a rétoriky s ICT?
- Dějiny – výuka historie s knihou, aplikací nebo headsetem?
- Hodina na síti – jak bezpečně a efektivně zapojit sociální sítě do výuky?
- Umění – jak na digitální gramotnost v hudební a výtvarné výchově?
Gamifikace ve výuce
- Simulace – jak povzbudit učení, zlepšit kreativitu a zvýšit motivaci žáků?
- Robotika – co umí moderní výukové pomůcky a jak je využít?
- Makers – jak může ICT podpořit badatelsky orientovanou výuku?
- Evaluace – mohou didaktické hry pomoci při ověřování vědomostí a dovedností?
Technologické trendy
- Umělá inteligence – mění naše životy, změní naši výuku?
- 3D modelování – jaké nástroje využít a jak začlenit do výuky?
- Blockchain a kryptoměny – co to je a jak na ně ve škole?
- Virtuální realita – realita v průmyslu, blízká budoucnost ve vzdělávání?
Program
- Program konference Počítač ve škole 2022 (PDF)
Záznamy vystoupení
- 1. den (YouTube)
Sborníky
- Sborník anotací (PDF)
FOTOGALERIE
- 1. až 3. den (Facebook)