Počítač ve škole 2009

Hlavní téma

Evropské projekty a výuka jazyků

Program

  • Program konference Počítač ve škole 2009 (PDF)

Sborníky

Fotogalerie

Seznam všech konferenčních příspěvků

  1. …a v učebnici již nelistuji!!!; Mgr. Slovák Dušan, Nakladatelství Fraus s.r.o.
  2. 5 dobrých důvodů pro zpracování digitální fotografie na školách; Mgr. Krejčí Jaromír
  3. ACTIVstudio zblízka; Ing. Borovička Pavel, PROFIMEDIA, s.r.o.
  4. Autoevaluační systém školy – dotazníky; Müller Květoslav
  5. Co čeká ACTIVní vyučující v roce 2009?; Ing. Borovička Pavel, PROFIMEDIA, s.r.o.
  6. Co změnit v ICT ve všeobecném vzdělávání – diskuse; PhDr. Neumajer Ondřej, Ph.D.
  7. Cvičení pro procvičení i pobaveni v češtině; Mgr. Holánková Petra
  8. Digitální jazyková laboratoř – Robotel; Mgr. Biskupová Veronika; konzultant pro vzdělání, AV MEDIA, a.s.
  9. Dlouhodobé maturitní projekty – tříleté zkušenosti; Ing. Suchánková Lenka
  10. Dvojí pohled na interaktivní výuku; Mgr. Havlík Jiří, Nakladatelství Fraus s.r.o.
  11. EduBase 2 – vytvořte si vlastní interaktivní hodinu; Slípek Petr, Dosli
  12. EduBase 2, DoTest 4 – představení novinek; Slípek Petr, Dosli
  13. Efektivní investice do ICT ve školách; Ing. Heinz Luděk , Boxed, s.r.o.
  14. Elektronická příručka učitele v přírodovědných předmětech; Mgr. Bílek David, Nakladatelství Fraus s.r.o.
  15. Epson – novinky roku 2009 pro školství; Ing. Vejražka Roman, EPSON EUROPE B.V.
  16. Filmová nebo mediální výchova?; Mgr. Vonášek Martin
  17. Fotoiluze; Šindler Jaroslav
  18. Geografický informční systém do škol aneb soutěžíme s GISEM (soutěž GIS EXPERT 2009); Juřina David
  19. GIS praktický a didaktický; Ing. Netolická Ilona, ARCDATA PRAHA, s.r.o.
  20. Globální granty Operačního programu vzdělávání pro konkurenceschopnost v kraji Vysočina; Mgr. Pechová Michala
  21. Heads up! Making your Interactive Whiteboard More Active; Mgr. Hojgrová Božena, Oxford University Press
  22. Hodina chemie s i-učebnicí; Mgr. Bílek David, Nakladatelství Fraus s.r.o.
  23. I staré gramofonové desky a audiokazety mohou žít novým „digitálním“ životem; Mgr. Reich Otakar
  24. ICT a Země jako vesmírné těleso; RNDr. Herber Vladimír, CSc.
  25. ICT nástroje pro řízení projektů aneb k vyčerpání dotace beze ztrát; Mgr. Kozáková Blanka
  26. Informace na kliknutí; Mgr. Havlík Jiří, Nakladatelství Fraus s.r.o.
  27. Interaktivní systémy pro kooperativní výuku; Ing. Bím Jindřich, CSc., MULTIMEDIA
  28. Interaktivní technologie ve výuce přírodních věd; RNDr. Charvát Karel
  29. Interaktivní učebnice ve výuce matematiky; Mgr. Baierlová Štěpánka
  30. Internetové zdroje do hodin zeměpisu; Ing. Novotný Vladimír
  31. Jak dál s ICT ve všeobecném vzdělávání; PhDr. Neumajer Ondřej, Ph.D.
  32. Jak informatikům pomáhá lipnická Škola učitelů informatiky?; Ing. Suchánková Lenka
  33. Jak stanovit očekávané výstupy vzdělávací oblasti informační a komunikační technologie; Mgr. Přichystalová Ivana
  34. Jak zefektivnit výuku a snížit náklady ve škole s Aplikacemi Google; Sadílek Petr, Google
  35. Jazykové prostředky v literatuře; Mgr. Eliášová Ivana
  36. K možnostem využití elektronických objektů ve výuce matematiky; Mgr. Bártek Květoslav, Ph.D.
  37. k vědě na Přírodovědecké fakultě UK v Praze; Ph.D. Šmejkal Petr
  38. Metaschool portal – systém pro sdílení informací o výukových materiálech a WEB 2.0 publikování; RNDr. Charvát Karel, České centum pro vědu a společnost
  39. Metoda JAZYS a onlinelearning; Mgr. Urbanová Hana, Czech Efficient Learning Node
  40. Mezinárodní projekt „Learn interactvie to be good and active“; Brabcová Ivana
  41. Microsoft Partneři ve vzdělávání a aktivity Microsoft v oblasti školství; Martínek Jan, Chytil Jiří, Microsoft, s.r.o.
  42. Microsoft pro školství – aktivity spol. Microsoft v oblasti školství a vzdělávání školství; Ing. Martínek Jan, Microsoft, s.r.o.
  43. Microsoft Surface; Ing. Martínek Jan, Microsoft, s.r.o.
  44. Moderní pomůcky pro výuku chemie nejen do chemické laboratoře; Mgr. Feltl Tomáš
  45. Moderní technologie mění metody výuky – způsoby a metody práce s moderními technologiemi, které
  46. Možnosti testování informační gramotnosti – nová nabídka společnosti Scio; Mgr. Seifert Matěj, www.scio.cz, s.r.o.
  47. Nová média ve výtvarné výchově; PaedDr. Jirušová Jana
  48. Nová verze Baltie 4 C# a projekt Young Developers; Ing. Soukup Bohumír, SGP Systems, s.r.o.
  49. Nové možnosti sestav interaktivních učeben od VMS VISION, s.r.o; Ing. Šebek Petr, VMS VISION, s.r.o.
  50. Nové tituly Terasoft pro interaktivní výuku; Mgr. Vošický Bohumil, Terasoft, a.s.
  51. Novinky na Metodickém portálu; Černá Alena
  52. Novinky společnosti SILCOM Multimedia – oživme interaktivní tabule!; Urbančík Petr, SILCOM, CD-ROM&Multimedia, s.r.o.
  53. Novinky společnosti SILCOM Multimedia – praktický test novinek; Urbančík Petr, SILCOM, CD-ROM&Multimedia, s.r.o.
  54. Objektově orientované programování? Co je to?; Ing. Pecinovský Rudolf, CSc.
  55. OpenOffice.org 3 – ideální řešení nejen pro žáky; Mgr. Ott Vlastimil, Liberix, o.p.s.
  56. ORIGIN; Mgr. Kocichová Dagmar
  57. Počítačová učebnice jako druhý učitel ve třídě; Mgr. Krynický Martin
  58. Používáme styly v textovém procesoru na ZŠ; Mgr. Krejčí Jaroslav
  59. Poznejme (nejen) Vysočinu nástroji GIS; Mgr. Bukáček Miloš
  60. Pracovní listy pro tvorbu učebních pomůcek využívající interaktivní tabuli Smart Board; Mgr. Martinková Anna
  61. Praktická ukázka zobrazovacích technologií Epson 3LCD versus DLP; Ing. Vejražka Roman, EPSON EUROPE B.V.
  62. Projekt „Energia v prírode, technike a spoločnosti“; PaedDr. Gerhátová Žaneta
  63. Projekt Perspektiva – grantový projekt z Moravskoslezského kraje v praxi; Mgr. Kozáková Blanka, Ing. Sumbal Jiří
  64. projektového vyučovania s využitím integrovaného e-learningu; PaedDr. Gerhátová Žaneta
  65. Psaní všemi deseti – Jak učit a naučit; Hýl Petr, HYL s.r.o.
  66. Psaní všemi deseti; Hýl Petr, HYL s.r.o.
  67. Rozvoj informatických kompetencí žáků pomocí soutěže: kauza Bobřík informatiky; Vaníček Jiří
  68. Rozvoj kompetencí učitele vytvářet učební pomůcky využívající možnosti interaktivní tabule; Mgr. Martinková Anna
  69. SMART Board ve výuce angličtiny; Mgr. Biskupová Veronika; konzultant pro vzdělání, AV MEDIA, a.s.
  70. SMART Lesson Activity Toolkit; Mgr. Biskupová Veronika; konzultant pro vzdělání, AV MEDIA, a.s.
  71. SMART Notebook – nástroje interaktivní tabule, které zjednodušují prezentaci učiva; Mgr. Biskupová Veronika; konzultant pro vzdělání, AV MEDIA, a.s.
  72. SMART Notebook verze 10; Mgr. Biskupová Veronika; konzultant pro vzdělání, AV MEDIA, a.s.
  73. SMART SENTEO, hlasovací systém; Mgr. Biskupová Veronika; konzultant pro vzdělání, AV MEDIA, a.s.
  74. SMART Třída; Mgr. Biskupová Veronika; konzultant pro vzdělání, AV MEDIA, a.s.
  75. Společný návrh objektově orientovaného programu; Ing. Pecinovský Rudolf, CSc.
  76. Stahování, přeformátování, úprava a využití streamového videa; Mgr. Řehák Jiří
  77. Starosti jednoho didaktika informatiky; Mgr. Berki Jan
  78. Strategie rozvoje moderních technologií ve školství; RNDr. Kitzberger Jindřich, Ing. Hausner Milan
  79. Středoškolská příprava v ICT z pohledu přípravy budoucích učitelů nejen ICT; Dr. Pešat Pavel
  80. Svobodný výukový software pro žáky a studenty (a vlastně také pro učitele); Mgr. Ott Vlastimil, Liberix, o.p.s.
  81. Tak tohle je nezmar, děti!; Mgr. Slovák Dušan, Nakladatelství Fraus s.r.o.
  82. Tisk pod kontrolou… ; 2H – Heran Jan
  83. Triky v animovaném filmu; Šindler Jaroslav
  84. Tři oříšky pro učitele chemie 2009. Laboratorní cvičení s využitím měřicích přístrojů; Stratilová Urválková Eva
  85. Tvoříme slepé mapy na hodiny zeměpisu; Ing. Novotný Vladimír
  86. Učíme se navzájem; Mgr. Drahoš Petr
  87. Univerzální programovací techniky pro všehny typy interaktivních tabulí; Mgr. Velecký Jakub
  88. Vánoce se SMART BOARDEM; Mgr. Eliášová Ivana
  89. Velkoplošná LCD Kortek; Štikar Radim, CIT INTERNATIONAL s.r.o.
  90. Virtualizace mění přístup k využívání ICT prostředků škol; Prodělal Jaroslav, OldanyGroup s.r.o.
  91. Virtualizace na cestě do škol; Prodělal Jaroslav, OldanyGroup s.r.o.
  92. Vítejte na Zemi – landscape; RNDr. Pítrová Lenka, Vaňková Petra
  93. Vše co potřebujete pro zajímavou výuku přírodních věd; Ing. Borovička Pavel, PROFIMEDIA, s.r.o.
  94. Vyučovanie tematického celku „Energia v prírode, technike a spoločnosti“ prostredníctvom
  95. Výuka pomocí počítačové hry – Evropa 2045; Jakubíček Petr; PhDr. Řezáč Michal
  96. Výuka programování na ZŠ; Mgr. Velecký Jakub
  97. Výukový portál pro otázky klimatu a jeho změn (e-klima); Mgr. Vávra Aleš
  98. Využití autorského systému Macromedia Authorware v hodinách českého jazyka; Mgr. Kácovská Petra
  99. Využití Google Earth ve výuce; Sadílek Petr, Google
  100. Využití interaktivní tabule při výuce fyziky; prom.fyz. Klouda Pavel
  101. Využití interaktivní tabule ve výuce přírodopisu; Mgr. Vávra Pavel
  102. Využití interaktivních učebnic při výuce; Flesar David
  103. Využití on-line technologií při výuce; Ing. Brázdilová Martina, iCORD international
  104. Využití počítače ve výuce matematiky a fyziky na osmiletém gymnáziu; RNDr. Ciglerová Ludmila
  105. Využití tabule ACTIVboard v matematice pro 7. ročník; Mgr. Návojský Bronislav
  106. Využití Windows 7 a Microsoft Office 2007 ve výuce; Řehořík Filip, Bechynský Štěpán, Microsoft, s.r.o.
  107. Webová stránka www.studiumchemie.cz pro podporu výuky chemie na SŠ a ZŠ a projekt Cesta
  108. Zabezpečujeme počítačové učebny zdarma pomocí Windows SteadyState; Hanák Petr, OKsystem s.r.o.
  109. Začínáme s Metodickým portálem; Černá Alena
  110. Zapojení interaktivní tabule SMART Board do výuky; Mgr. Biskupová Veronika; konzultant pro vzdělání, AV MEDIA, a.s.
  111. Zeměpis není jen o přírodě; Mgr. Petříková Gabriela, Ph.D.