-
3D objekty a rozšířená realita; Miroslav Dvořák
-
3D tisk jako pomocník učitele, nejen v přírodních vědách...; Miroslav Jílek,Tomáš Feltl
-
4K: Klíčové kompetence pro 21. století; Jiří Jeništa
-
Aktuality kolem realizace Strategie digitálního vzdělávání ČR;Ondřej Neumajer,Daniela Růžičková,Petr Naske
-
Aktuální trendy ve virtuální realitě; Jakub Stejskal
-
Apple Classroom - kontrola nad iPady ve třídě; Natálie Nevřelová
-
AppSmashing - Top aplikace ve výuce a jejich propojení; Jana Grzychová
-
Bádáme - Přírodní vědy s iPadem; Natálie Nevřelová, Jana Grzychová, Karel Moric
-
BBC micro:bit - STEM: robotická ruka, autíčko, vzducholoď; Jiří Formánek, Pavel Čáp
-
BBC micro:bit. Co? Proč? Kde a jak?; Jiří Formánek, Barbora Havířová, Tomáš Zedníček
-
Bezpečná škola; Petr Nepustil
-
Časové osy v systému Timixi - jak na to?; Jan Brich
-
Chytrý 3D tisk ve školách: představujeme YSoft be3D eDee; Jan Lokoč
-
Devět let let s Robosoutěží; Martin Hlinovský
-
Didaktika výuky digitální fotografie nejen v hodinách informatiky; Jaromír Krejčí
-
Digitální gramotnost v praxi (nejen) přírodovědných předmětů; Daniela Růžičková, Eva Fanfulová
-
Digitální technologie a rodiče; Petr Naske
-
E-bezpečí - prevence, edukace, intervence; Jana Kasáčková
-
e-Mole.cz – další rok s časopisem od učitelů pro učitele; Tomáš Feltl
-
Ekonomika v kostce; Jitka Zelená
-
Elixír do škol a podpora digitálních technologií; Petra Prošková
-
Epson - lídr v projektorech a revoluce v inkoustovém tisku pokračuje!; Jiří Sedláček
-
Formuláře a automatické vyhodnocení testů v Microsoft Forms; Miroslav Dvořák
-
Foxee - robot s duší průmyslového programovatelného automatu; Jaromír Klaban, Jiří Černý
-
Fyzika s čidly Vernier; Martin Nevřela
-
GDPR bez starostí se Školou OnLine; Ondřej Košek, Ondřej Helar
-
GDPR na školách aneb jak implementovat požadavky nařízení do praxe; Petr Nepustil
-
Green Screen - jak na to a inspirace k zařazení do výuky; Jana Grzychová
-
Hravé programování s Ozoboty; Hana Šandová, Eva Fanfulová
-
Informační systémy a příprava Zprávy o realizaci "šablon"; Blanka Kozáková
-
Inovace ICT kurikula, rok dva; Daniela Růžičková
-
IVLP #Hidden No More: Empowering International Women Leaders in STEM; Štěpánka Baierlová
-
Jak (ne)pracovat s Wikipedií; Lukáš Jakubík
-
Jak budou vypadat a kde se vezmou učebnice informatiky podle nových RVP; Jiří Vaníček
-
Jak na Kahoot a Quizziz?; Monika Kuchnová
-
Jak na úspěšné zavedení 3D tisku do výuky; Jan Lokoč
-
Jak podpořit individuální rozvoj dětí i jejich komplexní hodnocení; Jan Sedlák
-
Jak procvičovat, aby učivo za pár dní nevyprchalo?; Petr Jarušek
-
Jak vytvořit moderní, přehledný a navštěvovaný školní web; Petra Procházková
-
Jak začít s BBC Micro:bit?; Barbora Havířová
-
Jednoduché fyzikální experimenty s mobilním telefonem; Radim Kusak
-
Kahoot a Quizziz - hravá soutěž ve všech předmětech; Monika Kuchnová
-
Každé dítě by mělo mít svého robota; Hana Šandová, Oldřich Horáček
-
KERNUN Internet Security – Ve škole na internet bezpečně; Jan Mondek
-
Kódování s eTwinningem; Martina Kupilíková
-
Konšpiračné teórie – otvárame deťom oči na hodinách informatiky; Eva Uličná
-
LEGO® Education k podpoře výuky s využitím ICT; Monika Vrbová
-
Metody práce s informacemi v online prostředí; Kateřina Parvonič
-
Microsoft Intune – správa IT pro všechny platformy; Miroslav Kotlas
-
Microsoft Partneři ve vzdělávání; Miroslav Dvořák
-
Minecraft pro školy; Miroslav Dvořák
-
Multiplatformní open source školní měřicí systém postavený na Arduinu - bádání v přírodních vědách levně; Tomáš Feltl, Miroslav Jílek
-
Nasaďte si Office 365 ještě dnes; Miroslav Kotlas, Miroslav Dvořák
-
Nástroje pro inventarizaci, správu a monitorování komponent v rámci IT infrastruktury školy; Tomáš Prudký, Anežka Balcarová
-
neBezpečné chování na sociálních sítích; Jan Kolouch
-
O2 Czech Republic a jeho aktivity v oblasti vzdělávání; Marie Mališková
-
O2 Managed WiFi; David Praus
-
Od kancelářských aplikací k algoritmizaci a programování; Lenka Suchánková
-
Od Matematiky s radostí k on-line procvičování; Petra Vondráková,Petr Beremlijski
-
OneNote a Teams – nejlepší přátelé učitele; Miroslav Dvořák
-
Open Roberta Lab; Jan Preclík
-
OpenBroadcaster – nejen on-line vysílání z výuky; Tomáš Feltl
-
Ozobot Bit a Evo s tabletem; Miluše Sedláčková
-
Ozoboti jako jedna z cest k informatickému myšlení; Štěpánka Baierlová
-
Počítače/tablety v matematice?; Iva Skybova
-
Podpora učitelů při rozvoji informatického myšlení žáků - ohlédnutí po roce; Blanka Kozáková, Jiří Sumbal
-
Pojďte si zalétat s dronem; Miloš Okurka, Miloš Bukáček
- Postav si vzdálený experiment s Arduinem; František Lustig
-
Práce s textem aneb NNNNM; Pavel Roubal
-
Principy lékařských terapeutických přístrojů pro intezivní medicínu; Bronislav BALEK
-
Principy měření průtoku tekutin; Bronislav BALEK
-
Produkt ekoTAB aneb na co máte nárok; Libor Kožoušek
-
Propojené světy aneb střípky z DigiKoalice; Petr Naske
-
Quirkboti - brčkoboti; Miluše Sedláčková, Ludmila Brestičová
-
Robotická stavebnice VEX; Štěpánka Baierlová
-
Robotické hračky ve výuce; Petra Vaňková, Lenka Pítrová
-
Rozvoj ICT a přírodních věd s využitím EU Projektů; Tomáš Bartoníček
-
Rychlé SMART aktivity pro zapojení žáků; Karolína Napravilová
-
S Ozoboty k informatickému myšlení prakticky; Eva Fanfulová, Hana Šandová
-
STE(A)M výuka na platformě MakeBlock prakticky; Hana Šandová, Oldřich Horáček
-
Tvorba vlastních interaktivních tematických map ve výuce; Václav Černík
-
Usnadněte žákům budoucnost - psaním všemi deseti (Psaní Hravě); Lukáš Zídka
-
Vlastní (nejen) slepé mapy rychle, jednoduše a přesně podle vašich představ; Miloš Bukáček
-
Vytvořte si první mobilní aplikaci aneb STREAM v praxi; Miloš Bukáček
-
Výučba informatiky na slovenských základných školách s využitím eUčebníc; Eva Uličná, Martina Chalachánová
-
Výuka algoritmizace na 1. stupni ZŠ; Miroslav Suchý
-
Základy rastrové grafiky; Pavel Roubal