3D Baltík pro .NET a Tvořivá informatika s Baltíkem; Bohumír Soukup
3D Baltík pro .NET; Bohumír Soukup
Audiovizuální technika pro učebny a školící místnosti; David Lesch
Celostátní soutěž „Město mýma očima“; Dagmar Kocichová
Didakta – software pro školy, představení novinek; Petr Urbančík
Digitalna ucebnica fyziky – vyucovanie s podporou prezentacii; Jozef Benuska
Digitálna ucebnica fyziky; Jozef Benuska
doSystem – EduBase: Tvorba, sestavení, tisk a využití výukových materiálů na počítači; Petr Slípek
Efektivní řešení IT učebny BAIT; Jiří Verner
E-learning – support výuky chemie; Jan Čipera
E-learning ve školství; Jiří Chytil
Gamemaker – nástroj na tvorbu jednoduchých her; Petr Naske
Implementace moderních technologií na 2. st ZŠ; Miloslav Hubatka
Informační a poradenské centrum výukových programů v Ústí nad Orlicí; Petr Knob
Interaktivní tabule ve fyzice; Marie Žilková
Interaktivní učebna; David Lesch
Interaktivní výuka na základní škole; Daniel Preisler, Kateřina Kočová
Interaktivní výuka přírodních věd na gymnáziu s využitím ICT; Gymnázium Vincence Makovského Nové Město na Moravě
Jednota školských informatiků versus školy, žáci, učitelé; Lenka Suchánková
Join multimedia – český úspěch a sdílení zkušeností; Petr Naske
Klinická mikrobiologie v otázkách a odpovědích; SzdŠ a VZdŠ Hradec Králové
Krajina za školou; Petr Mikšíček
LANGMaster – Využití moderních vzdělávacích technologií při výuce; Jan Průcha
Mapování regionu s využitím počítačů k tvorbě regionální databáze vycházek; Anna Pečenková
Moderní učebna; Vladimír Hora
My jsme malí, ale šikovní – počítač je náš kamarád; Základní škola Štěnovice
Na portálu Ve škole aktivně!; Milan Hausner
Nové a připravované tituly v nabídce Terasoftu; Bohumil Vošický
Nové možnosti ve výuce M a F na gymnáziu v důsledku využití informačních technologií; Petr Šamánek
Novinky a příklady v programu Cabri Geometry II Plus, Cabri 3D a kalkulátory Texas Instruments; Václav Petrbok
Novinky v iniciativě Partneři ve vzdělávání; Dalibor Kačmář, Jan Knyttl
Online podpora školení „P“; Matematicko.fyzikální fakulta, UK v Praze
OptimAccess – verze 9.1; Martin Ondráček
Počítače pomáhají dětem, aneb jak lépe využít počítač pro práci s dětmi; Speciální školy Sokolov
Počítačová podpora přípravy výroby a implementace softwaru pro výuku technologie, automatizace a robotizace; SPŠ strojnická Tábor
Portál pro interaktivní tabule; Milan Hausner
Pozvěme geografické informační systémy do škol (freeware); Miluše Dolanská, Jiří Šmída
Pozvěme geografické informační systémy do škol; Jiří Šmída, Miluše Dolanská
Praktické cvičení s využitím GIS; Miluše Dolanská, Jiří Šmída
Příklady z obecné a fyzikální chemie; GFXS Liberec
Příprava budoucích učitelů na e-learning; Aleš Křížek
Připravovaný modul využití ICT v zeměpise; Pavel Taibr
Softwarová podpora výuky fyziky a interaktivního vedení cvičení z fyziky; Gymnázium Jakuba Škody Přerov
Softwarová podpora výuky matematiky pro základní, speciální, střední školy a víceletá gymnázia; Slovanské gymnázium Olomouc
Specifika výuky ve dvou typech multimediální učebny – počítačové učebně s programem MasterEye a učebně s interaktivní tabulí; ZŠ Rožmitál pod Třemšínem
Škola za školou a učitelský modul; Martin Vlasák
Školní portál zadarmo, snadno a rychle – pomocí Windows Sharepoint Services 2.0; Petr Hanák
Technologie projektování učebních úloh, stanovení myšlenkové náročnosti; Jiří Nikl
Tvorba elektronického atlasu rostlin a živočichů v regionu s využitím výukových programů na 1. stupni ZŠ; Základní škola Kraslice
Tvorba výukového softwaru odborného předmětu ELEKTRICKÁ MĚŘENÍ a jeho implementace do interaktivní formy výuky pomocí SMART BOARDU; Střední odborné učiliště technické Havířov – Šumbark
Tvorba výukových materiálů a kurzů pro podporu výuky zeměpisu, biologie a anglického jazyka na ZŠ, SŠ a víceletém gymnáziu; Gymnázium Uherské Hradiště
Tvorba výukových modulů ve školství; Václav Kysela
Tvořivá informatika 2; Základní škola, Alšova, Kopřivnice
Tvořivá informatika s Baltíkem v roce 2; Jiří Sumbal
Úspěšné projekty v oblasti aplikované informatiky; Petr Fořt
Vybrané kapitoly ze zeměpisu a matematiky – podpora a doplnění výuky formou prezentací a www; Gymnázium, třída Kapitána Jaroše, Brno
Výučba základov programovania na II. stupni ZŠ a na osemročných gymnáziách; Eva Hlavatá
Výuka geografie pomocí ICT, mapových náčrtů a schemat; Eduard Pataki
Výuka chemie s interaktivní tabulí; Tomáš Feltl
Výuka MS Office; František Smrčka
Výuka počítačové grafiky – školní rok se Zonerem; Jiří Sumbal
Využití dotykové tabule ve výuce českého jazyka a literatury; Vilém Ďoubal
Využití informačních technologií při reedukaci specifických poruch učení na I. stupni ZŠ; Základní škola Velké Němčice
Využití interaktivní tabule ve výuce anglického jazyka; Marie Janů
Využití interaktivní tabule ve výuce zeměpisu; Miloš Bukáček
Využití multimediální techniky při výuce na ZŠ; Jiří Štěpán
Využití programů Cabri Geometry a Derive ve výuce M a F; Petr Šamánek
Využití sítě internet ve výuce předmětu Rodinná výchova na základních školách; Michal Dittmayer
Využití výpočetní techniky při výuce Estetiské výchovy – výtvarné; Jitka Svobodová
Využití výukových multimediálních programů v procesu optimalizace vzdělávání žáků s vývojovými poruchami učení a žáků s kombinovaným postižením; Soukr. Spec. Š. Dolní Poustevna
Využívání interaktivní tabule ve výuce na 1. a 2. stupni ZŠ; Dagmar Axamitová
Za školou se školou – Informatika a Anglický jazyk; Střední odborná škola a Střední obdorné učiliště Kadaň
Zeměpis a internet; Pavel Taibr
Zoner Photo Studio – práce s digitálními fotografiemi; Jiří Sumbal