Microsoft není jen Windows a Office; Jaroslav Šindler
Mobility aneb vytvořte se žáky dobře fungující město; Miloš Bukáček
Moderní učitel se interaktivních a multimediálních technologií nebojí; Martin Klečka, Michal Wendl
Moderními metodami k rozvoji klíčových kompetencí; Libuše Souradová
MOLAPP = Mobilní laboratoř přírodovědných předmětů; Miroslav Kubera
Moodle 2: skupiny a seskupení; Libuše Souradová
Multimédia a zpracování zvuku při výuce informatiky; Tomáš Feltl
NEC - 3D technologie pro každého; Libor Kožoušek
Opravdová měření v matematice? Proč ne!; Miroslav Kubera, Štěpánka Baierlová
Osobní kompetenční portfolio; Radek Maca
Paleta softwarových nástrojů učitele cizích jazyků; Blanka Kozáková
PC a klasická loutková animace; správce obsahu
Plošné ICT vzdělávání pedagogických pracovníků v Plzeňském kraji - skutečně se moderní učitel interaktivních a multimediálních technologií nebojí?; Pavel Vlach, Zdeněk Pech
Pomocník pro výuku geometrie; Šárka Gergelitsová
Pozvání do "filmové laboratoře" na praktické natáčení; Vladimír Beran
Práce s produkty eBeam; Anežka Pospíšilová
Pracujeme s portálem Počítač ve škole - praktické ukázky využití jednotlivých modulů; Miloš Bukáček
Praktické použití aplikace iPad škola; Martin Baroš
Praktické využití iPadů ve výuce; Martin Baroš
Představení moderní vyučovací hodiny ITveSkole.cz; Libor Kožoušek
Představení společnosti Consulta a její nabídky pro školy; Anežka Pospíšilová
Proč se vlastně na gymnáziu učit o algoritmech?; Daniel Lessner
Projekt Učení bez překážek; Jiří Štěpán
Reálie online - výukové programy pro ruský a německý jazyk; Václava Petrgálová
Sada kurzů pro podporu ČJ, AJ, NJ, FJ, M, F, Ch, B, ZSV, D a G; Jaroslava Úlovcová, Roman Úlovec
Školní filmová tvorba jako "umělecká laboratoř"; Vladimír Beran
Školský portál Karlovarského kraje; Jaroslava Úlovcová, Roman Úlovec
Smartphone jako brána k historickým souvislostem - projekt Skrytá historie; správce obsahu
Stavebnice Lego Mindstorms NXT = nové možnosti ve výuce informatiky; Štěpánka Baierlová, Jan Preclík
Tablety a čtečky elektronických knih - první zkušenosti; Ondřej Neumajer
Testování jako součást výuky; Dušan Slovák
Tvorba elektronických učebnic na VOŠ, SOŠ a SOU Kopřivnice; Jiří Sumbal
Ukázka "filmové laboratoře" - Kouzelník; Vladimír Beran
Voki.com – vytvořte mluvící postavičky online a nechte je promluvit v hodinách cizího jazyka; Daniela Růžičková
Výuka cizích jazyků je zábava; Kristina Volná, Alena Marková
Výuka programování na gymnáziu?; Tomáš Feltl
Výukový online program Reálie Ruska; Václava Petrgálová
Využití programu MuseScore ve výuce Hudební výchovy; Ondřej Balík
Využitie základných aplikácii a hier v kolaboratívnom interaktívnom vyučovaní s podporou interaktívneho systému SPSPI (www.spspi.eu).; Peter Sitáš
Webové stránky pro školní projekty zdarma – Webnode pro školy; Olga Prokopová
Wintermute Engine – tvorba počítačových her i vzdělávacího obsahu; Michal Wendl
Začíná hodina, vyndejte si mobilní telefony; Miloš Bukáček
Ze života DUMy.cz; Libor Kožoušek
Zkušenosti s financováním školního vybavení z fondů EU; Radek Hanč
Zoner Photo Studio – zpracování fotografií a digitální archiv - ukázka Metodického odpoledne; Jiří Černohorský