Biofyzikální experimenty se systémem ISES aneb snímání biosignálů lidského organismu; Bronislav BALEK
Blended learning ve výuce na gymnáziu; Josef Kubeš, Petr Zrostlík
České interaktivní tabule i pro další generace; Libor Kožoušek
Člověk a příroda aneb Učitel a Metodický portál; Pavlína Hublová
Deklarované dovednosti absolventů SŠ v ICT; Jan Berki, Jindra Drábková
Děti jsou na internetu. A kde jsme my?; Lukáš Paleček
Digitální fotografie jako součást širšího vzdělávacího základu ve škole; Jaromír Krejčí
Druhá generace interaktivních učebnic; Petra Ocelková
EduBase 2 - příprava různorodých výukových materiálů; Petr Slípek
EduBase 2 - výukové materiály snadno a rychle; Petr Slípek
EduBase 2 v novém – Zkuste to interaktivně!; Petr Slípek
Epson projektory, tisková a dokumentová řešení pro školství; Ivana Perničková
Experimentální výuka v hodinách chemie, biologie, fyziky a zeměpisu: projekt "Jdeme na to od lesa!" Gymnázia Frýdlant; Lucie Winklerová
Fronter přichází do České republiky; Lukáš Paleček
Implementace virtuálních linuxových serverů na školní heterogenní síti; Zbyněk Pospěch
Inspirace pro tvorbu digitálních učebních materiálů - Výukový portál WWW.ACTIVUCITEL.CZ; Jaroslav Bis
Integrace ICT nástrojů ve školní platformě ; Lukáš Paleček
Interaktivně s počítačem, ale bez interaktivní tabule?; Tomáš Adamus
Interaktivně?...nejen s interaktivní tabulí; Jiří Havlík
Interaktivní EduBase 2.70 a další novinky; Petr Slípek
Interaktivní výuka chemie s využitím interaktivní tabule u žáků s lehkou mentální subnormalitou; Martina Veřmiřovská, Jan Veřmiřovský
Interaktivní výukové programy společnosti SILCOM Multimedia; Petr Urbančík
Internetové zkoušení - ano, či ne...; Jaromír JUŘEK
iPad ve škole ; Jan Jílek
JAK NA VÝSTUPY Z EU ŠABLON - DUMy krok za krokem; Ivana Perničková
Jak poznat dobrou vzdělávací metodu ?; Milan Šrámek
Jak využít snímky dálkového průzkumu Země ve výuce?; Miloš Bukáček
Jak vzniká maturitní didaktický test z informatiky; Petr Naske
JSI a Liberix - partneři podporující otevřené technologie; Pavel Pešat
Kam směřuješ interaktivito?; Pavel Borovička
Kde brát a nekrást? - Autorská práva a tvorba digitálních učebních materiálů (DUM); Jaroslav Bis
Malotřídky.cz - Jak zvládnout EU peníze školám na malé škole bez informatika?; Janek Wagner
Měřící systémy v chemii ; Jan Veřmiřovský, Martina Veřmiřovská
Mezinárodní koncept počítačové gramotnosti ECDL jako nástroj učitele pro standardizaci a zkvalitnění procesu vzdělávání v oblasti počítačových znalostí a dovedností..., aneb nový mezinárodní pohled na digitální gramotnost.; Jiří Chábera
Modelujme s Google SketchUp; Jan Rosecký
Moderní interaktivní obrazovky aneb Zapomeňte na klasické interaktivní tabule!; Janek Wagner
Moderními metodami k rozvoji klíčových kompetencí; Libuše Souradová, Blanka Ondřejová
Možnosti a meze používání Wikipedie ve výuce; Michal Klajban
Multimediální opory a jejich aplikace do středoškolské výuky chemie ; Jan Veřmiřovský, Martina Veřmiřovská
Myšlenkové mapy v programu FreeMind ; Gabriela Petříková
Nahrávání videosouborů v programu ActivInspire; Petr Šíma
Nekupujte software zbytečně! – Hromadná správa školní sítě pomocí Group Policy (Zásad skupiny); Petr Hanák
Nová éra učebnic? (Prodos); Jana VosáhlováMarie Šírová
Nové technologie a způsoby učení. Praktická strategie ke změně vzdělávání; Ian Lynch
Obrazová analýza; Tomáš Adamus
ONLINE K PŘÍRODNÍM VĚDÁM; Stanislav Zelenda
Online podpora nadaným a talentovaným žákům; Stanislav Zelenda
Open-source technologie pro školy; vlastimil.ott
Originální strategie školy – Pentagram; Miloslav Hubatka
PASCO vrací experiment do výuky na českých školách!; Miroslav Staněk
PC Control – řízení výuky v počítačové učebně; Libor Kubes
Pilotní provoz INGOTu v ČR - vyzkoušejte si vystavování certifikátů; David Hawiger
Počítačová učebna - efektivní investice a možnosti jejího financování z fondů EU; Radek Hanč
Podpora IT technologií při vlastním hodnocení školy a procesním řízení; Vlastimil Pecka
Podpora multimediální výuky přírodovědných předmětů na VOŠ, SOŠ a SOU Kopřivnice; Jiří Sumbal, Kamila Trinkewitzova
Podpora školních badatelských aktivit integrací tradičních, vzdálených a virtuálních laboratoří; František Lustig
Položte si správné otázky! Aneb, jak koncepčně řešit online organizaci výuky.; Igor Kubíček
Postavme si kapličku s Google SketchUp; Jan Rosecký
Potřebuje ředitel ICT koordinátora?; Radek Maca
Potřebuje ředitel ICT koordinátora?; Radek Maca
Potřeby škol v oblasti ICT a jejich naplňování v Moravskoslezském kraji; Jiří Černohorský, Jiří Sumbal, Blanka Kozáková
Pozorování v matematice; Ladislav Kašpárek
Praktické nasazení Group Policy (Zásad skupiny) v sítích Microsoft; Petr Hanák
Prezentace nových výukových programů Terasoft; Bohumil Vošický
Příprava a realizace projektu EU peníze školám; Josef Kyncl
Přírodní vědy ve VÚP a na Metodickém portálu; Jiřina Svobodová
Profil Škola21 - zapojení ICT do života školy; Ondřej Neumajer
Profil Škola21 – nástroj pro zapojení ICT do života školy; Daniela Růžičková
Projekt INGOT míří do České republiky; Ian Lynch, David Hawiger
Projekt Učení bez překážek; Jiří Štěpán
Projekty pro podporu výuky digitální fotografie na základních a středních školách; Jaromír Krejčí, Jiří Sumbal
Riadená priama interaktivita žiakov v SPSPI (www.spspi.eu); Peter Sitáš
Scribble Maps – aneb jak jednoduše vytvořit a sdílet mapu; Miloš Bukáček
Školní experimentální a měřicí systém Vernier; Pavel Böhm, Jakub Jermář
Social Media ve vzdělávacím procesu; Otakar Čerba, Kristýna Čerbová
Software pro správu a vedení projektů (ať už si projektem označíte cokoliv); vlastimil.ott
Současné požadavky na ICT znalosti a výuka; Jaroslav Zelený
Společná část maturitní zkoušky z informatiky - stav příprav; Petr Naske
Správce učebny; Roman Vrána
Systém eBeam a jeho využití ve výuce; Lukáš Kurka
Testy a zkoušení v EduBase 2 a DoTestu 4; Petr Slípek
Tipy a triky pro práci nejen s interaktivní tabulí ActivBoard; Eva Tošnerová
Trénink mozku pomocí SW HAPPYneuron Brain Jogging; Petr Koucky
Tvorba testů ve FLEXU; Michal Wendl
Ukázka finálové práce ActivKonference 2010 - fyzika zábavně a interaktivně; Radovan Mikeš
Úspěšné strategie rozvoje interaktivní výuky ve škole aneb Kde jsme a kam jdeme?; Ivana Perničková
Úvod do editace Wikipedie; Michal Klajban
Virtuální hospitace z přírodovědných předmětů; Alena Hesová
Virtuální hospitace – příležitost k učení; Monika Černá
VVV aneb vizualizace ve výuce (zeměpisu); Vladimír Herber
Vyhledávání stokrát jinak; Janek Wagner
Vypočítávané úlohy v Moodle 2; Jiří Geřábek
Vytváříme vlastní výukový materiál; Oldřich Sedláček
Výuka přírodních věd a užitečné applety na internetu; Tomáš Feltl
Výukové animace v biologii; Lukáš Hlaváček
Využití a ukázky práce s interaktivními učebnicemi matematiky pro 6.-8. ročník; Bronislav Návojský
Využití interaktivní tabule v hodinách fyziky; Bronislav Návojský
Využití interaktivní tabule v hodinách matematiky v 9. ročníku; Bronislav Návojský
Vyzkoušejte si online služby Google; David Hawiger
Vzdělání 21; Jiří Havlík
Vzdělání 21 v praxi - ukázka práce s dětmi na 2. ZŠ v Novém Městě na Moravě; Aleš Kříž
Vzdělávací modul (nejen) v zájmovém a neformálním vzdělávání; Radek Maca
Zkoušení z domova přes Internet - ano, či ne...; Jaromír JUŘEK