Lídr v projektorech a nově i v inkoustových tiskárnách; Michal Holovský
Máte teplotu? Víte, jak správně simulovat? První "žákovské" měření (účastníci konference v rolích žáků, sami měří). ; Miroslav Staněk
Matematická gramotnost – rozvoj klíčových kompetencí žáků pomocí nejmodernějších didaktických pomůcek a metod ; Karolína Napravilová
Měření tepenné pulsové vlny člověka; Bronislav BALEK
Microsoft – novinky pro vaši školu; Karel Klatovský, Jaroslav Šindler
Minecraft pro školy; Karel Rejthar
Moderní výukové technologie pro rok 2017; Pavel Borovička
MoleGraph – Arduino jako multiplatformní měřicí systém?; Tomáš Feltl
Na velikosti záleží!; Michal Holovský
Nápaditá a zábavná výuka zpracování digitální fotografie ve škole; Jaromír Krejčí
Nasaďte si Office 365 ještě dnes; Jaroslav Šindler
Nástroje na síti pro učitele němčiny; Marek Bohuš
Nástroje pro řízení mobilní učebny; Lenka Kopčová
Nemusím umět programovat, abych vytvořil třeba inteligentní skleník s Arduinem!; Oldřich Horáček, Jan Preclík
Nová technologie počítačem podporovaných experimentů „Hads-on in Remote Labs“ ; František Lustig
Novinky Google pro školy; Janek Wagner
O virtuální a rozšířené realitě; David Sedláček
OneNote – nejlepší přítel učitele; Karel Klatovský
Ozobot bit a evo; Hana Šandová, Štěpánka Baierlová
Ozoboti s počítačem i bez; Štěpánka Baierlová, Hana Šandová
Podpora učitelů při rozvoji informatického myšlení žáků; Blanka Kozáková
Pojďte si zalétat s dronem; Miloš Okurka, Miloš Bukáček
PowerBI – data, to je to oč tu běží; Karel Rejthar
Praktické ukázky využití ICT ve výuce; Petr Slípek
Právo pro středoškoláky interaktivně; Jitka Zelená
Překročte hranice se Skypem ve výuce ; Karel Rejthar
Proč patří téma YouTube do občanské výchovy; Vanda Vaníčková
Programování robotů LEGO Mindstorms EV3 pomocí NXC; Martin Hlinovský
Programování robotů LEGO Mindstorms EV3 pomocí NXC – workshop I; Martin Hlinovský, Štěpánka Baierlová, Jan Preclík, Roman Podlena
Programování robotů LEGO Mindstorms EV3 pomocí NXC – workshop II (navazuje na část I); Martin Hlinovský, Štěpánka Baierlová, Jan Preclík, Roman Podlena
Programujeme v Pythonu; Peter Kučera
Programujeme v Pythonu (workshop); Peter Kučera
Psaní všemi deseti - hravě! ; Lukáš Zídka
Psaní všemi deseti hravě? Jde to? O klíčové digitální dovednosti pro 21. století; Lukáš Zídka
Reputační systém na RVP.CZ; Ondřej Neumajer, Lenka Urbanová, David Hawiger
Revoluce pokračuje!; Michal Holovský
Robotické divadlo aneb robotické stavebnice i v netechnických předmětech; Štěpánka Baierlová
Rozšířená a virtuální realita (nejen) ve výuce zeměpisu; Miloš Bukáček
Rozšířená realita - procházka jednotlivými aplikacemi ; Bohuslav Hora, Petra Boháčková
Rozšířená realita s Aurasmou - tvoříme vlastní svět rozšířené reality; Bohuslav Hora, Petra Boháčková
Sebevzdělání, nezbytnost pro sebevědomí učitele ICT; Lenka Forstová
Širší vnímání a nové možnosti mezinárodního konceptu ECDL; Jiří Chábera
Síť metodiků ICT; Radek Maca
Škola není hra, ale hra školou může být; Jaromír Chroustovský, Martin Vítek, Filip Sváček
Škola OnLine šetří čas i peníze; Ondřej Helar
Školní multilicence Flexibooks – řešení na míru školnímu prostředí; Pavel Bláha
Skupinová výuka matematiky s automatickým vyhodnocením; Jakub Stránský
Technologie podporují diferenciaci výuky; Karolína Napravilová
Tvorba hudebního klipu v běžné hodině hudební výchovy; Vítězslav Kružík
Uč (s) Wiki - příklady dobré praxe; Gabriela Boková, Vojtěch Veselý
Ucelený informační systém a správa uživatelů aneb Jak využívat školní Office 365 na maximum; Projekt SkolniLogin.cz
Učitel, škola, zřizovatel - jaká metodická podpora chybí školám v oblasti digitálních technologií; Petr Naske
Učitelé sobě: (ne)formální sítě a komunity, kde nacházíme podporu a příležitosti k růstu; Daniel Lessner
Umíme česky: jak použít systém ve výuce? Praktický workshop; Petr Jarušek
Umíme česky: jak procvičovat češtinu zábavnou formou online?; Petr Jarušek
Vesmír do škol - ESERO Česká republika; Lukáš Holman
Virtuální realita a její využití ve škole za pomoci Cardboardu.; Bohuslav Hora, Petra Boháčková
Výuka algoritmizace v EasyLogo na 1. stupni ZŠ; Martina Bartíková
Výuka programování ve Scratch zaměřená na vytváření pojmů; Kristýna Holečková
Výukové hry v mediální výchově; Martin Vonášek
Využití aplikace Kahoot! ve výuce na ZŠ; Šárka Holečková
Využití Arduino robotů mBot ve výuce na gymnáziu, co se osvědčilo; Jan Preclík, Oldřich Horáček
Využití ICT v humanitních předmětech; Pavel Peňáz
Využití ICT v humanitních předmětech - workshop; Pavel Peňáz
Vzdělávání 4.0; správce obsahu
Wikipedie jako přítel učitele; Gabriela Boková
Windows 10 EDU a školní síť; Projekt SkolniLogin.cz
Windows Store pro školy a jeho využití ; Karel Klatovský
Zoner Photo Studio X jako kreativní nástroj ve škole; Jiří Sumbal
ZSV=ZKUSIT SMART VÝUKU; Vanda Vaníčková
„Zkuste to bez drátů, milý Marconi!“; Miroslav Staněk