Animované interaktivní vývojové diagramy; Ing. Durdilová Ivana
Aplikace výukového programu Altíkův slovník do vyučovacího procesu žáků s kombinovaným postižením; Soukromá speciální škola Gabriely Pelechové Dolní Poustevna
Audiovizuální technika pro moderní interaktivní výuku (AV MEDIA, a.s.); Bc. Vladimír Kalina
Baltík 4 .NET - moderní nástroj pro výuku programování ve 3D; Ing. Soukup Bohumír
Baltík 4 .NET Professional; Ing. Soukup Bohumír
Bezúdržbová počítačová učebna; Málik Roman
Botanický katalog; Gymnázium a SPgŠ Čáslav
Dějepis s interaktivní tabulí; Mgr. Aleš Kříž
Digitálna učebnica fyziky; PaedDr. Beňuška Jozef
Digitálna učebnica fyziky; PaedDr. Beňuška Jozef
doSystem – EduBase: Tvorba, sestavení, tisk a využití výukových materiálů na počítači; Bc. Slípek Petr
Duha - fyzikální projekt s využitím Cabri Geometrie a Internetu; Mgr. Musílek Michal
E-learning na ZŠ a SŠ; Mgr. Úlovec Roman
Elektronické cukrářství – kompletní výukový průvodce; Integrovaná střední škola obchodu, služeb a podnikání České Budějovice
Globální polohové systémy pro každého; Mgr. Pechanec Vilém, Ph.D.
HP portál pro školy; Merhaut Daniel
Hudební výchova interaktivně; Mgr. Preisler Daniel
Chemie v projektu E-Matiční; Mgr. Adamus Tomáš, Ph.D.; Mgr. Veřmiřovský Jan
Implementace geografického informačního systému ArcView a navigačního systému GPS do výuky zeměpisu na gymnáziu; Gymnázium Františka Palackého Valašské Meziříčí
Interaktivní Evropa – děti pro děti; Základní škola Kopřivnice
Interaktivní tabule – nový prvek v učebním procesu; Mgr. Kachlíková Ladislava; Mgr. Solařová Zuzana
Interaktivní tabule a matematika; Mgr. Fiedlerová Magdaléna
Interaktivní tabule a problematika autorských práv; Mgr. Hubatka Miloslav
Interaktivní tabule ACTIVboard - základní filosofie výuky, výukové možnosti, hlavní vlastnosti (PROFIMEDIA s. r. o.); Ing. Pavel Borovička
Interaktivní tabule doplněná o hlasovací systém ACTIVote; Ing. Pavel Borovička
Interaktivní tabule ve výuce cizích jazyků; Ing. Kaucká Petra
Interaktivní tabule ve výuce elementaristiky; Mgr. Černá Kateřina
Interaktivní výuka německého jazyka; Mgr. Eva Řádková
Jak dál s Jednotou školských informatiků; Ing. Suchánková Lenka
Klinická mikrobiologie v otázkách a odpovědích – 2. část (dokončení výukového programu); Střední zdravotnická škola Hradec Králové
LEGO stavebnice MindStorms for Schools a program Robolab; Mgr. Pastyříková Jana
Lišejníky a mechorosty okolí Mariánských Lázní; Mgr. Pelc Miloslav
Literate Programming na střední škole; Mgr. Kašpárek Ladislav
MandrivaEdu - nová linuxová distribuce pro školy; Mgr. Krejčí Jaroslav
Mapservery ve školní výuce; Mgr. Taibr Pavel
Matematický seminář v maturitním ročníku gymnázia s využitím počítače; Mgr. Zemek Václav
Měkkýši; Gymnázium Blovice
Metodický portál www.rvp.cz; Mgr. Hálek Vítězslav
Moderní interaktivní výuka; Ing. Perničková Ivana
Nové možnosti pro všechny aneb animace a interaktivita ve výuce prostřednictvím www; Mgr. Šamánek Petr
Novinky společnosti Silcom Multimedia – DIDAKTA; Urbančík Petr
Novinky v nabídce výukových titulů Terasoft; Mgr. Vošický Bohumil
Počítačová grafika ve výuce „nepočítačových“ předmětů; Ing. Sumbal Jiří
Podpora výuky práce s ICT a software; Mgr. Polášek Radim
Podpora výuky přírodovědných předmětů biologie a zeměpisu pomocí informačních technologií; Gymnázium Brno
Pomáháme lépe učit; Podařil Petr
Pomáháme lépe učit; Podařil Petr
Portál ve škole jeho perspektivy v nejbližším období; Ing. Hausner Milan
Použití ICT pro proces osvojování chemického učiva; prof. RNDr. Jan Čipera, CSc.
Použití multimédií při výuce hudební výchovy; Mgr. Taufer Jiří, Ph.D.
Produktová nabídka Hewlett-packard; Kout Martin
Projekt Pracovní listy pro žáky s postižením zraku; Mgr. Pečenková Anna
Projekt Young Developers a moderná výuka programovania na ZŠ a SŠ; Mgr. Hlavatá Eva
Prvních několik lekcí objektově orientovaného programování; Ing. Pecinovský Rudolf, CSc.
RoboLab ve výuce fyziky; Gymnázium Jeseník
Řešení pro školství (Microsoft); Zima Lukáš
SIPVZ Modul P - Zeměpis a ICT; Mgr. Taibr Pavel
Software Cabri II plus,Cabri 3D a TI Interactive; Petrbok Václav
Současné trendy v metodice výuky programování; Ing. Pecinovský Rudolf, CSc.
Spolupráce programu EduBase 2.0 s internetovým rozhraním EduBase Web a interaktivní tabulí ONfinity – nejlevnějším řešením pro vybudování interaktivní učebny; Bc. Slípek Petr
Školní Internetový Informační Portál; Základní škola Liberec
Tell me More - konverzace s počítačem!; Fiala Marek
Tell me More - konverzace s počítačem!; Fiala Marek
Turistická GPS v praxi; Mgr. Pechanec Vilém, Ph.D.
Tvorba učebních osnov vyučovacího předmětu ze vzdělávacího oboru ICT; PhDr. Jonák Zdeněk
Učebna s tenkými klienty ve výuce informatiky; Mgr. Šimák Miroslav
Ukázka užití elektronické sbírky příkladů na využití počítače ve fyzice na SŠ pří výkladů atomového spektra; Mgr. Cahová Alena
Úvod do analytické geometrie – vektory; Mgr. Dvořáková Kateřina
Užití programu Cabri 3D k demonstraci prostorových vztahů a rozvíjení prostorové představivosti; RNDr. Gergelitsová Šárka
Výučba programovania v prostredí Baltík 4 .NET; Mgr. Hlavatá Eva
Výuka algoritmizace za použití animovaných interaktivních vývojových diagramů; Střední průmyslová škola elektrotechnická Praha
Výukou multimédií k mediální výchově dětí a mládeže; Beran Vladimír
Výukové programy pro 1. stupeň ZŠ a pro Speciální školy; Urbančík Petr
Využití a tvorba výukového software a informačních zdrojů ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět; Základní škola Lukavice
Využití interaktivní tabule na 1. stupni ZŠ; Mgr. Nováková Anna
Využití interaktivní tabule ONfinity při práci s programem doSystem – EduBase; Bc. Slípek Petr
Využití interaktivní tabule při práci ve fyzikální, chemické či biologické laboratoři; Ing. Pavel Borovička
Využití metod dálkového průzkumu Země ve výuce zeměpisu; Mgr. Keprtová Kateřina
Využití multimediální techniky na ZŠ při přípravě na výuku a výuce samotné; Mgr. Štěpán Jiří
Využití počítače ke studiu pohybů kolem nás; Mgr. Morbacher Jaroslav
Využití počítačové grafiky ve škole; Ing. Sumbal Jiří
Využití systému Robolab ve výuce informatiky na ZŠ; Základní škola Žďár nad Sázavou
Využití výpočetní techniky ve výuce tématu „Mechanické kmitání a vlnění“; Mgr. Procházková Martina
Zeměpis Chebska; Gymnázium Cheb
Zkušenosti s využíváním dotykové tabule Smart Board ve výuce českého jazyka; PhDr. Mašláňová Alena
Zkušenosti se zapojením e-learningu při výuce německého jazyka na SŠ a ZŠ; Mgr. Úlovcová Jaroslava