Přejít k hlavnímu obsahu
Hlavní témata
Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020
- Koncepce - jaké budou vládní priority v oblasti digitálního vzdělávání?
- Trendy - BYOD, MOOC, PLE aneb kam směřují digitální technologie?
- Bezpečnost - co o nás vědí sociální sítě, jak se bránit kyberšikaně?
- e-Skills - jaké dovednosti by měli zvládat pedagogové a jejich žáci?
Výuka s dotykovými zařízeními
- Aplikace - jaké jsou nejlepší výukové mobilní aplikace a e-učebnice?
- Metodika - jak využít mobilní zařízení pro vzdělávání kdekoli a kdykoli?
- Dotykové obrazovky - ostrý obraz bez nutnosti pořízení dataprojektoru?
- MAGIC BOX - mohou digitální technologie obohatit předškolní vzdělávání?
Projekty škol
- Výstupy projektů ESF - co přinesly šablony do základních a středních škol?
- Nové programové období - jaké změny se připravují pro období 2014-2020?
- Meziškolní projekty - lze propojit projektové vyučování s projekty škol?
- Mezinárodní projekty - kam a jakým způsobem se mohou školy zapojit?
Geografické informační systémy ve výuce
- GIS - jak tvořit mapy v desktopových i cloudových aplikacích?
- DPZ - jak využít letecké i družicové snímky ve výuce?
- GPS - na terénní mapování s GPS navigací nebo mobilním telefonem?
Program
- Program konference Počítač ve škole 2014 (PDF)
Záznamy vystoupení
Sborníky
Fotogalerie
Seznam všech konferenčních příspěvků
- Akademie geoinformačních dovedností; Martin Štros, Lukáš Holman
- Animace a video ve výuce fyziky a chemie; Jakub Velecký
- Aplikace do terénu pro tablet či chytrý telefon; Martin Štros, Lukáš Holman
- Aplikace Windows ve výuce (prezentuje Jaroslav Šindler); Jiří Chytil
- Bezpečnost a rizika na Internetu; Igor Kytka
- Česká asociace pro geoinformace - její aktivity na poli vzdělávání; Vilém Pechanec
- Cestujte moderně (a mobilně)!; Miloš Bukáček
- Chromebooky a jejich využití ve škole; Radovan Jansa
- Co nového v Moodle aneb to nejdůležitější v posledních verzích; Libor Juhaňák
- Čo učiť pre život; Peter Bero
- Co vše může přinášet spolupráce mezi školami; Vladimír Hradecký, Lenka Sklenářová
- Creative Classrooms Lab - využívání tabletů ve výuce; Martina Baseggio
- Diagnostika kompetencí ve vztahu k ICT v přírodovědných předmětech na ZŠ; Jan Veřmiřovský
- Digitální dovednosti pro digitální vzdělávání; Jiří Chábera
- Digitální fotografie a šance na pestřejší výuku; Jaromír Krejčí
- Digitální fotografie a vektorová grafika v DUMech II; Jiří Sumbal
- Digitální odznáčky v systému Moodle; Lucie Šnebergerová, Michaela Jenisova
- DOMINO 2014 - ohlédnutí za ročníkem 2013; Kateřina Dadáková, Patrik Kočí
- Dotykový projektor s vaším oblíbeným výukovým SW; Roman Vejražka
- Dovednostní mapa Co umím; Miroslav Hřebecký
- Elektronický sešit s pomocí OneNote; Miroslav Sláma
- Epson učebna s 5-ti letou zárukou (prezentuje Roman Vejražka, Epson); správce obsahu
- eVIK - výuka, individualizace, koučink; Irena Fričová
- Experimenty s interaktivní stavebnicí a bádáním fyzikálních dějů do nitra automobilu; Tomáš Feltl
- GEG - Google EDU Group; Petr Caloň
- Geocaching a geodrawing; Pavel Taibr
- Informační centra digitálního vzdělávání; Radek Maca
- Interaktivní výukové pomůcky pro žáky s lehkým mentálním postižením v chemii na ZŠ; Martina Veřmiřovská, Jan Veřmiřovský
- Jak na geocaching a geodrawing; Pavel Taibr
- Jak na osobnostní rozvoj; Radek Maca
- Jak nám 3D tiskárny usnadňují/komplikují život (prezentuje Marek Žehra); Igor Kytka
- Jak si vytvořit vlastní aplikaci pro mobil nebo tablet s OS Android?; Tomáš Feltl
- Jak zapojit do experimentování celou třídu? Pomocí Vernier DataShare!; Pavel Böhm, Jakub Jermář
- Jednota školských informatiků 2014 - setkání příznivců a členů sdružení; Petr Naske, Alena Mašláňová
- Kde a jak Česká republika pomáhá - atlas zahraniční rozvojové spolupráce ČR; Jiří Pánek
- Kombinované formy jako nezbytná součást výuky; Bořivoj Brdička
- Konec dataloggerů v Čechách; Miroslav Staněk
- Kyberkriminalita; Petr Šmíd
- LEGO MINDSTORMS pro děti od 8 do 12 let; Tomáš Feltl
- Létající koberec byl jen sen z pohádek, MAGICBOX to je ale dnes již skutečnost!; Jaroslav Veselý
- MAGICBOX – efektivní podpora úspěšnosti ve škole i v životě (prezentuje Blanka Ptáčková, ZŠ Veronské náměstí, Praha 10); Jaroslav Veselý
- Microsoft pro školství; Jiří Chytil
- Moderní přírodovědná laboratoř; Petr Šmejkal, Tomáš Feltl, Miroslav Staněk
- Moderní přírodovědná laboratoř s dotykovým zařízením - zkušenosti z praxe a z výuky; Petr Šmejkal
- Moderní způsoby měření v přírodních vědách; Jiří Janeczko
- Možná rizika využívání mobilních technologií ve výuce; Tomáš Javorčík
- Možnosti geoinformatiky ve výuce na základních a středních školách; Helena Kilianová, Zdeněk Navrátil, Vilém Pechanec
- Nástroje Googlu při řízení projektu; Jiří Sumbal
- Nové vlastnosti LEGO Mindstorms EV3; Gerd Dimmroth
- Office 365; Jiří Chytil
- OneNote jako nástroj pro přípravu výuky; Jaroslav Šindler
- Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání 2014–2020; Pavla Růžková
- Posilte svoji fyzikální laboratoř; Miroslav Staněk
- POSPOLU - nástroje pro plánování a realizaci spolupráce školy a firmy na SŠ; Petr Naske
- Proč je tabletová učebna ASUS Edu Class tak vyjímečná; Petr Slípek
- Realizace projektů EU peníze školám (prezentuje Mgr. Jitka Baťková, MŠMT); správce obsahu
- Regionální tematické atlasy v geografickém vzdělávání; Vladimír Herber
- ROBOSOUTĚŽ ; Martin Hlinovský
- Robotický LEGO workshop I; Martin Hlinovský, Štěpánka Baierlová, Jan Preclík, Roman Podlena
- Robotický LEGO workshop II (navazuje na 1. část); Martin Hlinovský, Štěpánka Baierlová, Jan Preclík, Roman Podlena
- SbírkaPříkladů.EU; Libor Olbrich, Tomáš Kopec
- SbirkaPříkladů.EU - workshop; Tomáš Kopec, Libor Olbrich
- Scientix; Helena Lazarová
- Scientix – inovativní výuka STEM za pomoci moderních technologií; Martina Kupilíková
- Škola na dotek – zavádění tabletů do škol v Praze 6; Ondřej Neumajer
- SMOV - koncepční cesta ke škole budoucnosti; Miroslav Staněk
- Tablet v práci učitele; Petr Sudický, Veronika Neničková
- Tabletárium - výuka přírodovědných předmětů s využitím tabletů; Zdeňka Šimková
- Tablety jako přínos do výuky; Petr Slípek
- Tablexia - tréning kognitivních schopností pomocí tabletů; Andrea Šíchová
- Trendy a tendence školních informačních systémů v roce 2014; Ondřej Helar
- Tvorba on-line průvodce pomocí souřadnic GPS; Gerd Dimmroth
- Tvoříme kartogramy v aplikaci ChartsBin; Miloš Bukáček
- Tvoříme výuková videa a tutoriály rychle a jednoduše pomocí iPadu; Petr Sudický
- Udržte si pozornost studentů ještě déle; Roman Vejražka
- Unikátní Epson tankové tiskárny; Karel Grábl
- Unikátní projekt začlenění tabletů do školní výuky, to je "Škola na dotek"; Radek Švehla
- Veltrusy: Ostrov pokladů - využití geolokačních her ve vzdělávání; Zdeňka Šimková
- Vstupte do světa interaktivních map I; Petra Bromová
- Vstupte do světa interaktivních map II (navazuje na 1. část); Petra Bromová
- Výukový obsah nejen pro mateřinky; Eva Dvořáková
- Využijte ve výuce vše, co můžete; Petr Slípek
- Využití MAGICBOXU v projektech MŠ; Hana Hlaváčková
- Využití společenských her k procvičování učiva;
- Využití tabletu k organizaci práce učitele; Veronika Neničková
- Základní práce s open-source/free GIS softwarem - QGIS; Jiří Pánek
- Zapojujeme tablety do výuky - experimentování se systémem Vernier a procvičování DRILL & SKILL; Pavel Böhm, Jakub Jermář
- Získejte od žáků zpětnou vazbu za pomoci tabletů či odpovědních jednotek; Martina Kupilíková, Eva Dvořáková
- Zpracování družicových snímků; Martin Štros, Lukáš Holman