Newton 3 a další novinky v nabídce titulů Terasoft; Mgr. Bohumil Vošický
Novinky v CABRI 3D a použití softwaru CABRI II+ a TI Interactive; Václav Petrbok
Novinky ve výukovém softwaru společnosti SILCOM Multimedia; Petr Urbančík
Obsahová náplň katalogu ITZ; Ing. Pavel Roubal
Pasco - výuka fyziky interaktivně; Mgr. David Kunčický
Počítač ve fiktivní firmě na střední škole; Mgr. Hana Hrádková
Počítačová podpora projektového vyučování a mezipředmětových vztahů; Gymnázium, Brno, třída Kapitána Jaroše 14
Portál Zeměpis na internetu; Mgr. Miloš Bukáček
Použití interaktivní tabule v hodinách na 1. stupni ZŠ; Mgr. Anna Nováková
PowerPointová prezentace jako didaktická hra; RNDr. Peter Krupka, Ph.D.
Práce s videokamerou a úprava materiálu v programu Studio 10 Pinnacle; Mgr. Šárka Černá
Prezentace metodického portálu www.rvp.cz; Mgr. Vladimír Lacina
Prezentace projektu Výukové postupy oboru Kosmetička – ročník I.–IV.; Mgr. Jaromír Juřek
Prezentace výstupů projektu "Výukou multimédií k mediální výchově dětí a mládeže"; Vladimír Beran
Programování Lego Mindstorms NXT; Mgr. Jan Rosecký
Programovatelná LEGO stavebnice – Robolab; Mgr. Jana Pastyříková
První hodiny výuky OOP podle metodiky "Design Patterns First"; Ing. Rudolf Pecinovský, CSc.
Příprava výukových materiálů pro sportovní činnost škol v oblasti běžeckého lyžování; Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě
Senzory, počítačová rozhraní a mikropočítače ve výuce přírodovědných předmětů; Mgr. Vlastimil Omasta
SGP Baltie 4 C# - přizpůsobení pro každou školu; Ing. Bohumír Soukup
Správa a bezpečnost koncových stanic HP; Martin Panák
Studium ICT koordinátorů (metodiků); Mgr. Roman Úlovec
Škola v projektu, projekt ve škole; Mgr. Radek Maca
Třídíme a organizujeme digitální fotografie; Ing. Jiří Sumbal
Tutoriály pro výuku práce s ICT a zejména počítačem; Mgr. Radim Polášek
Tvorba animovaných návodů pro výuku práce se software a počítačem; Mgr. Radim Polášek
Tvorba interaktivních cvičení "na míru" pro učitele CJA v programu Quizstar; Ing. Jitka Malcová
Tvoříme kreslený film - pracovní dílna pro rodiče a veřejnost; Vladimír Beran
Ucelené řešení interaktivní výuky (Dosli); Petr Slípek
Ucelené řešení interaktivní výuky II; Petr Slípek
Učebna přírodovědných předmětů plná inspirace; Mgr. Daniel Preisler
Užitečné chemické programy nejen pro zpestření výuky; Mgr. Tomáš Feltl
Virtuální laboratoř VLab - příprava na chemické laboratorní cvičení; Mgr. Tomáš Feltl
Vlastní výukový program v Game Maker; Mgr. Petr Naske
Vliv interaktivní tabule na efektivní vyučování v přírodopise - (poznatky z první fáze výzkumu); Mgr. Pavel Vávra
Vybrané kapitoly středoškolské matematiky s využitím ICT, zejména interaktivní tabule; Integrovaná střední škola stavební a Učiliště, Jihlava, Žižkova 20
Výuka ekologie na střední škole; Mgr. Ivana Eliášová
Výuka fyziky s interaktivní tabulí; Základní škola a Mateřská škola; Litvínov – Janov
Výuka jazyků s využitím elektronických slovníků; Mgr. Jiří Havlík
Výuka předmětu aplikace výpočetní techniky v technickém lyceu; Střední průmyslová škola Uherské Hradiště
Využití ICT ve výuce dějepisu na základní škole; Ivana Přichystalová
Využití ICT ve výuce zoologie a souvisejících témat; Gymnázium, Blovice, Družstevní 650
Využití interaktivní tabule v hodinách fyziky a chemie; Mgr. Tomáš Hušek
Využití interaktivní tabule ve výuce českého jazyka; Mgr. Ludmila Malá
Využití interaktivní tabule ve výuce ekonomických předmětů; Mgr. Danuše Ulčíková
Využití interaktivní techniky v hodinách dějepisu; Mgr. Pavel Peňáz
Využití interaktivních pomůcek ve výuce; Petr Slípek
Využití mikroskopických snímků ve výuce biologie na ZŠ; RNDr. Lenka Pítrová
Využití počítače Apple ve školství; Mgr. Petr Horáček
Využití počítače Apple ve školství; Mgr. Petr Horáček
Využití technologie virtuálních počítačů ve výuce; Mgr. Petr Šima
Využití technologie virtuálních počítačů ve výuce; Mgr. Petr Šima
Zadávání a vyhodnocování úkolů při výuce OOP; Ing. Rudolf Pecinovský, CSc.
Zeměpis – moderní pojetí zeměpisu s využitím interaktivní tabule; Mgr. Jiří Havlík
Zkvalitnění výuky anglického a českého jazyka pomocí programů pro interaktivní tabuli; Střední průmyslová škola elektrotechnická a VOŠ, Pardubice, Karla IV. 13
Žák a sociálně patologické jevy v kontextu střední školy; Střední odborná škola Uherský Brod
Živé srovnání dostupných technologií 3LCD a DLP u projekční techniky; Marcel Divín