Prezentující/autoři
Typ příspěvku
- firemní přednáška
Velmi rychlý rozvoj oblasti robotiky, 3D tisku a virtuální reality nejen předznamenává novou průmyslovou éru, ale všechny tyto technologie už pronikly do našeho běžného každodenního života. A to klade nové nároky i na vzdělávání. Potřebujeme rozvíjet u žáků a studentů znalosti a dovednosti v technickém prostředí. Pomáhat dětem vytvářet správné pracovní návyky, které využijí v běžném životě a později i v pracovním prostředí. Díky tzv. „nové informatice“ a Národnímu plánu obnovy se do škol dostávají robotické stavebnice. 3D laboratoře byly donedávna k vidění pouze ve vývojových pracovištích průmyslových gigantů nebo na univerzitách. Díky technickému pokroku v kvalitě i ceně se laboratoře objevují na odborných SŠ a VOŠ a nyní se do běžné výuky na základní škole dostávají VR brýle. Ale není to jen o pořízení technologií, důležitý je celý proces implementace. Při správném zapojení do výuky pak pomáhají žákům rozvíjet schopnosti digitální, ale především také další klíčové kompetence: kreativitu, kritické myšlení, komunikaci a kooperaci. Tedy dovednosti, které jsou a budou potřebné pro obstání ve světě 21. století a budoucími zaměstnavateli žáků velmi žádané. Přijďte se inspirovat, poradíme vám, jak s výukou s roboty začít, kde všude lze využít VR a jak vám může pomoci financování z NPO a EU šablon.
Stupeň školy
- mateřská škola
- 1. stupeň základní školy
- 2. stupeň základní školy/nižší gymnázium
- střední škola
Vzdělávací oblast
- Jazyk a jazyková komunikace
- Matematika a její aplikace
- Informatika
- Člověk a společnost
- Člověk a příroda
- Umění a kultura
- Člověk a zdraví
- Doplňující a průřezové obory