Prezentující/autoři
Typ příspěvku
- firemní workshop
Přidejte se k nám na workshopu, kde prozkoumáme praktické využití strojového učení a AI ve vzdělávacím prostředí. Budeme se věnovat nástroji Teachable Machine, s jehož pomocí natrénujeme model pro ovládání Intelino Smart Train v Scratchi.
Dále se zaměříme na Vincibota od Matatalab, kde si prakticky vyzkoušíme, jak technologie umožňuje rozpoznávat písmena a podporovat tak učební proces.
V závěrečné fázi workshopu se podíváme na modulárního robota Fable a jeho schopnosti v oblasti rozpoznávání objektů.
Workshop poskytne praktické zkušenosti a inspiraci pro začlenění strojového učení a AI do výuky. Těšíme se na vaši účast a společné objevování nových možností vzdělávání.
Stupeň školy
- 1. stupeň základní školy
- 2. stupeň základní školy/nižší gymnázium
- střední škola
Vzdělávací oblast
- Jazyk a jazyková komunikace
- Matematika a její aplikace
- Informatika
- Doplňující a průřezové obory