Prezentující/autoři
Typ příspěvku
- přednáška
V roce 2024 pokračuje na školách proces digitalizace prostřednictvím Národního plánu obnovy – komponenty 3.1. Inovace ve vzdělávání v kontextu digitalizace, a to pouze v rámci účelu prevence digitální propasti, která bude vložena do souvislostí s revizemi RVP a inovacemi ve vzdělávání v kontextu digitalizace. V současné moderní digitální době žáci mnohem více využívají vlastní mobilní digitální zařízení pro své vzdělávací potřeby nejen v domácí přípravě, distanční výuce, ale také v běžné výuce. Zaměříme se na novinky v oblasti možnosti pořídit také software určený pro vzdělávání k nově pořízeným mobilním digitálním zařízení, která umožní žákovi využívat tato zapůjčená zařízení plnohodnotně včetně používaného software ke vzdělávání, která jsou ve škole využívána.
Prevence digitální propasti se zaměřuje na žáky, kteří tato zařízení nemají dle svých potřeb k dispozici a školy tak mohou tato zařízení žákům zapůjčovat krátkodobě nebo dlouhodobě. Inspiraci školy mohou čerpat z metodické podpory MŠMT na:
https://www.edu.cz/digitalizujeme/prevence-digitalni-propasti a ze strany sítě IT guru NPI ČR.
(Prezentuje PaedDr. Anna Stočesová Martinková, PhD., Vrchní ministerský rada, Vedoucí Oddělení podpory digitálního vzdělávání, Odbor vzdělávací politiky, MŠMT)
Stupeň školy
- 1. stupeň základní školy
- 2. stupeň základní školy/nižší gymnázium
- střední škola
Vzdělávací oblast
- Informatika
Příloha | Velikost |
---|---|
Prevence digitální propasti | 3 MB |