Registrace pro učitele

Konferenční poplatek pro učitele, účastníky z neziskových organizací a veřejnost činí 1 990 Kč (pro studenty do 26 let 990 Kč). Vzhledem k omezené kapacitě je počet účastníků z jedné školy/organizace omezen na 4 osoby.

Konferenční poplatek umožňuje:

  • účast na libovolném počtu přednášek
  • účast na libovolném počtu workshopů
  • účast na společenském programu 2. den konference (rautu)

Konferenční poplatek zahrnuje:

  • konferenční materiály
  • organizační náklady
  • zpracování a vydání tištěného sborníku anotací
  • náklady na společenský program
  • náklady na drobné občerstvení 1. den konference a raut 2. den konference

CHCI SE REGISTROVAT NA KONFERENCI...(registrace bude zahájena 15. 2. 2025)

Faktura k uhrazení poplatku Vám bude zaslána e-mailem nejpozději týden před konáním konference. V případě jakýchkoliv dotazů ohledně fakturace se prosím obraťte na p. Petru Starou.

Laboratoř informatiky

 

Storno podmínky

Účast na konferenci je možné zdarma stornovat nejpozději v pátek 4. dubna 2025. V případě požadavku na storno účasti se prosím obraťte na p. Petru Starou.

Pozdější storna přihlášek z organizačních důvodů nepřijímáme. Místo přihlášeného účastníka je možná účast náhradníka z téže organizace. Účastnický poplatek v případě neúčasti nevracíme, pouze zašleme daňový doklad a konferenční materiály.

Registrací na konferenci vyjadřuje účastník souhlas s výše uvedenými storno podmínkami.

Odpovědnost za škody

Každý účastník konference odpovídá za dodržování bezpečnostních a požárních předpisů. Pořadatel neodpovídá za ztrátu, zničení či poškození majetku účastníků konference.

Protiepidemická opatření

Všichni přihlášení účastníci se zavazují dodržovat protiepidemická opatření platná v době konání konference.