Prezentující/autoři
Typ příspěvku
- přednáška
Co má společného rozvoj dětí i dospělých a zdánlivě těžké programátorské problémy? Jakou roli hraje řešení zdánlivě těžkých programátorských problémů v běžném životě? Přijďte si popovídat o tom, proč lidé z IT nejsou o nic větší blázni než-li ostatní a proč by se člověk neměl bát třeba i pokročilejších znalostí a dovedností digitálního věku.
Před rokem jsem vám krátce pověděl o moderních cestách k výuce a využití webových technologií. Zabývám se ovšem spíše detailnějším pohledem do operačních systémů. Zároveň se ovšem zajímám o výuku úplných základů programování bez ohledu na věk a předchozí zkušenosti. Nakonec mi začalo dávat smysl právě netradiční spojení hlubších znalostí a dovedností s návratem k fundamentálním úvahám a základním dovednostem člověka, který by mohl být programátorem, ale taktéž by se mohl vrhnout na úplně jinou činnost a při tom stále těžit z informatického myšlení.
Stupeň školy
- mateřská škola
- 1. stupeň základní školy
- 2. stupeň základní školy/nižší gymnázium
- střední škola
- vysoká škola
Vzdělávací oblast
- Matematika a její aplikace
- Informatika