Přejít k hlavnímu obsahu
Hlavní témata
Svět ve 3D
- 3D modelování – jaké nástroje využít a kde najít modely do výuky?
- 3D tiskové materiály – ABS, PLA, PETG, FLEX… a jak se v tom vyznat?
- 3D tisk – kam směřují technologie 3D tisku a jakou zvolit pro vaši školu?
- AR a VR – co přináší rozšířená a virtuální realita do výuky?
Kutilové a badatelé ve školních lavicích
- IoT – jak na internet věcí ve školních projektech?
- Robotika – mohou robotické sady podpořit STEAM výuku?
- Laboratorní sady – proč nestačí jen měřit, ale je vhodné i tvořit?
- FabLab – škola jako komunitní dílna pro žáky i veřejnost?
Výuka jazyků s podporou ICT
- Didaktika – jak učit jazyky s podporou ICT hbitě, lahodně a najisto?
- Výukové materiály – slovní zásoba i gramatika na PC, tabletu či mobilu?
- Spolupráce – do kterých jazykových projektů se mohou školy zapojit?
- AI – jak změní umělá inteligence (nejen) výuku jazyků?
Bezpečná a rychlá školní síť
- Zabezpečení – před čím a jak chránit žáky a minimalizovat bezpečnostní incidenty?
- Infrastruktura – jak vybudovat a spravovat stabilní školní síť?
- Koncová řešení – desktopovou, mobilní nebo terminálovou učebnu?
- Zálohování – ve škole nebo do cloudu a co to bude stát?
Program
- Program konference Počítač ve škole 2020 (PDF)
Záznamy vystoupení
Sborníky