Přejít k hlavnímu obsahu
Hlavní témata
Informatika 21
- Algoritmizace a programování – jak začít, čím pokračovat a kde skončit?
- Digitální technologie – co by měli žáci vědět o principech digitálních technologií?
- Informační systémy – jak fungují a proč někdy nefungují?
- Data a informace – jak naučit žáky vymezit problém, získat data a nalézt řešení?
Digitální gramotnost
- Kyberbezpečí – jak provést žáky i učitele nástrahami kyberprostoru?
- Kancelářské aplikace – v jakých předmětech a jaké dovednosti by měli žáci získat?
- Multimédia – jak přistupovat k výuce grafiky, audia a videa?
- Digitální portfolio – jak budovat a kam ukládat výstupy žáků?
Kutilové a badatelé ve školních lavicích
- IoT – jak na internet věcí ve školních projektech?
- Robotika – mohou robotické sady podpořit STEAM výuku?
- Laboratorní sady – proč nestačí jen měřit, ale je vhodné i tvořit?
- Elektronika – jak využít ve výuce programovatelné desky a mikropočítače?
Svět ve 3D
- 3D modelování – jaké nástroje využít a kde najít modely do výuky?
- 3D tiskové materiály – ABS, PLA, PETG, FLEX… a jak se v tom vyznat?
- 3D tisk – kam směřují technologie 3D tisku a jakou zvolit pro vaši školu?
- AR a VR – co přináší rozšířená a virtuální realita do výuky?
Program
- Program konference Počítač ve škole 2021 (PDF)
Záznamy vystoupení
Sborníky
FOTOGALERIE