Prezentující/autoři
Typ příspěvku
- přednáška
Většina příspěvků na této konferenci uvažuje o počítačových a mediálních technologiích jako o nástroji, který pomáhá zefektivnit fungování uvnitř školy, ať už v oblasti didaktických metod nebo v oblasti organizace. Je to dáno tím, že školy většinou stále fungují jako do sebe uzavřené jednotky, které jsou napojeny na vzdělávací systém převážně vertikálně - skrze učebnice, rámcové vzdělávací programy, jednotné přijímací zkoušky a maturity apod. Horizontální propojení chybí. Školy jen málo spolupracují mezi sebou, v rozporu s logikou dnešního globálního a mediálně propojeného světa. Přitom právě zde se otevírá široká paleta dosud neobjevených možností, které mohou vést k zásadní transformaci (nejenom českého) školství.
Stupeň školy
- mateřská škola
- 1. stupeň základní školy
- 2. stupeň základní školy/nižší gymnázium
- střední škola
- vysoká škola
- základní umělecká škola
Vzdělávací oblast
- Jazyk a jazyková komunikace
- Informatika
- Člověk a společnost
- Člověk a příroda
- Umění a kultura
- Člověk a zdraví
- Doplňující a průřezové obory
- Metodika a koordinace