Prezentující/autoři
Typ příspěvku
- přednáška
Abstrakt
Prý se díky technologiím rychle mění svět a škola na to není schopna reagovat. Prý změna je setrvalý stav a proto nemá cenu upínat se k čemukoli, co je ve školství tradiční či konzervativní (rozuměj "zkostnatělé"). Prý nastává konec "pruským kadetkám", neboť technologie jasně ukazují nesmyslnost pamětnému učení (rozuměj "biflování"). Zamyšlení nad obsahem a pravdivostí rozšířeného klišé. Splnila se vize digitalizace školního prostředí pro rok 2020? Co až doteď způsobila? Co přinese další změna RVP?
Stupeň školy
- mateřská škola
- 1. stupeň základní školy
- 2. stupeň základní školy/nižší gymnázium
- střední škola
Vzdělávací oblast
- Jazyk a jazyková komunikace
- Matematika a její aplikace
- Informatika
- Člověk a společnost
- Člověk a příroda
- Umění a kultura
- Člověk a zdraví
- Doplňující a průřezové obory
- Řízení a administrativa
- Metodika a koordinace