Jak se mohou na konferenci prezentovat firemní účastníci?
Firemní účastníci si mohou vybrat tyto úrovně sponzoringu:
- generální sponzor (pro rok 2020 firma Microsoft)
- zlatý sponzor
- stříbrný sponzor
- vystavovatel
Firemním účastníkům nabízíme následující možnosti prezentace na konferenci:
- firemní přednáška
- firemní workshop
- firemní stánek
- vložení tištěných materiálů do tašek účastníků (nutno zaslat 230 ks)
- barevný inzerát ve sborníku konference
- logo na webu konference
- umístění reklamního panelu
Kompletní přehled služeb nabízených jednotlivým kategoriím firemních účastníků najdete v přiloženém souboru. Podmínky účasti generálního sponzora budou vždy dohodnuty individuálně, níže tedy nejsou specifikovány.
Kdy budete moci na konferenci vystoupit?
Firemní účastníci v kategorii stříbrný a zlatý sponzor mohou vystoupit s přednáškou již první den konference odpoledne, kdy neprobíhá žádný paralelní program.
Všichni firemní účastníci mohou vystoupit s přednáškou či workshopem druhý den konference v rámci Veletrhu firem. Účastníci konference budou mít také prostor pro návštěvu firemních stánků.
Jak přihlásit přednášku nebo workshop?
Anotace příspěvků odevzdávejte po přihlášení na portál Počítač ve škole v menu Vložit příspěvek (odkaz v záhlaví stránky) nejpozději do 6. března 2020.
Prostory pro stánek
Velikost prostoru pro stánek závisí na kategorii sponzora a je uvedena v přehledu nabízených služeb pro sponzory. Prostory pro firemní stánky jsou v klasických školních učebnách v budově gymnázia. Zlatým a stříbrným sponzorům nabízíme prostor pro firemní stánek i během 1. dne konference v kulturním domě v předsálí.
Materiály do tašek účastníků
Všichni firemní účastníci mohou zaslat nejpozději do 10. září 2020 tištěné reklamní materiály pro vložení do tašek účastníků v počtu 250 ks. Adresu pro zaslání materiálů najdete v sekci Kontakt.
Barevný inzerát ve sborníku konference
Umístění barevného inzerátu do sborníku anotací konference nabízíme stříbrným sponzorům (1 stránka A4) a zlatým sponzorům (2 stránky A4). Tento inzerát je třeba zaslat nejpozději 30. června 2020 p. Tomáši Feltlovi (t.feltl@tfsoft.cz).
Inzerát by měl splňovat následující parametry:
- barevnost CMYK
- formát A4 (možno na spad, spad alespoň 3 mm)
- souborový formát vhodný k ofsetovému tisku (PDF, AI, ...)
- vazba sborníku bude drátěná - vzhledem k perforaci pro vazbu ponechat alespoň 1 cm od okrajů čistého formátu bez textu a bez grafiky, které by uškodilo "procvaknutí" a vazba.
Firemní logo
Každý firemní účastník může na portálu konference zveřejnit své firemní logo. V případě zájmu logo zašlete správci webu konference (Tomáš Feltl, t.feltl@tfsoft.cz). Vždy zveřejňujeme firemní loga, v případě zájmu také paralelně produktová loga.
Technické vybavení místností pro přednášky a workshopy
- dataprojektor
- bezdrátové připojení k internetu
- ozvučení
Workshopy probíhají v počítačových učebnách vybavených cca 25 PC nebo v učebnách vybavených interaktivními tabulemi nebo v tabletových učebnách (požadavek na učebnu specifikujte při vkládání anotace vystoupení).
Požadavky na software
Z prezentačních programů bude k dispozici kancelářský balík Office, Libre Office a Adobe Reader. Na všech PC budou k dispozici internetové prohlížeče Edge, Chrome a Firefox v aktuálních stabilních verzích. V učebnách s interaktivní tabulí ACTIVboard bude navíc nainstalován software ACTIVInspire, v učebnách s interaktivní tabulí SMARTboard bude k dispozici software SMARTnotebook.
Požadavek na instalaci jakéhokoli software (s výjimkou výše uvedeného) je třeba uvést při registraci vystoupení a zkonzultovat se správcem sítě (Jiří Padalík, podpora@gynome.cz) s dostatečným předstihem.
Organizátoři nebudou akceptovat dodatečné požadavky na instalaci software v průběhu konference.