Prezentující/autoři
Typ příspěvku
- firemní přednáška
Pojmové a myšlenkové mapy patří mezi nové trendy ve vzdělávání. K čemu slouží a čím se liší? Je pravda, že jsou přínosné i pro žáky s poruchou pozornosti nebo je to jen další rozptýlení od poctivé výuky? Během naší přednášky zodpovíme všechny tyto otázky. Také si vysvětlíme, proč má smysl snažit se učit v souvislostech a jak k tomu mohou pojmové mapy pomoci. Ukážeme si rychlou tvorbu map ve volně dostupném programu ContextMinds. Na závěr rozebereme způsoby použití pojmových map ve výuce a jak do jejich tvorby zapojit i studenty. Dozvíte se tak, jak lze mapy použít při výkladu nové látky, při opakování nebo při zjišťování, jak studenti látku pochopili.
(Prezentuje Bc. Anna Welschová)
Stupeň školy
- 1. stupeň základní školy
- 2. stupeň základní školy/nižší gymnázium
- střední škola
- vysoká škola
Vzdělávací oblast
- Jazyk a jazyková komunikace
- Matematika a její aplikace
- Informatika
- Člověk a společnost
- Člověk a příroda
- Umění a kultura
- Člověk a zdraví
- Doplňující a průřezové obory
- Řízení a administrativa
- Metodika a koordinace