Prezentující/autoři
Typ příspěvku
- firemní workshop
Abstrakt
Minulý rok jsem na této konferenci ukazoval, jak lze pochopit základní principy algoritmizace a programování pomocí robůtků Ozobotů v programovacím prostředí OzoBlockly. Při mojí výuce pak na tento krátký úvod navazuji programováním jednoduchých her ve Scratchi, což děti a studenty velmi baví. Přitom intenzivně procvičí a rozvinou svoje algoritmické myšlení. A z pohledu školy je velkou výhodou, že není potřeba pořizovat žádné pomůcky ani instalovat aplikace – celý Scratch běží jako webová aplikace v prohlížeči.
Instrukce BYOD
Není potřeba nic instalovat, přineseme pro účastníky vlastní zařízení.
Stupeň školy
- 1. stupeň základní školy
- 2. stupeň základní školy/nižší gymnázium
- střední škola
Vzdělávací oblast
- Informatika
- Metodika a koordinace