Prezentující/autoři
Typ příspěvku
- workshop
Abstrakt
V posledních letech se v našich sborovnách často mluví o formativním hodnocení a od minulého roku i o nové informatice. Pojďme vzít novou informatiku jako příležitost ke změně. Nejen ke změně obsahu, jak nám nově ukládá RVP, ale i ke změně přístupu, metod a hodnocení.
V rámci workshopu se tedy zaměříme na formativní hodnocení v informatice. Pobavíme se o tom, jak může vypadat cíl hodiny informatiky, jak získat důkazy o učení či naučení a jak dávat zpětnou vazbu. Zkusíme si sestavit modelové hodiny pro novou informatiku podle modelu E–U–R (evokace, uvědomění, reflexe), stanovit cíle a následně vyhodnotit jejich naplnění.
Stupeň školy
- 1. stupeň základní školy
- 2. stupeň základní školy/nižší gymnázium
- střední škola
Vzdělávací oblast
- Informatika
- Doplňující a průřezové obory
Prezentace
Příloha | Velikost |
---|---|
Nová informatika = příležitost pro změnu i v hodnocení | 1.21 MB |