Přejít k hlavnímu obsahu
facebook
youtube
Uživatelé
Přihlásit se k účtu
Počítač ve škole
Digitální technologie ve výuce – efektivně, účelně, zajímavě
Hledat
Novinky
Registrace
Termíny
Registrace pro učitele
Registrace pro firmy
Účastníci
Program
Rámcový program
Vystoupení
Vystavovatelé
Pro autory
Přednáška
Workshop
Výstava výrobků
Firemní vystoupení
Místo
Místo konání
Stravování
Ubytování
O nás
Archiv
Ročník 2024
Témata/sborník
Přehled příspěvků
Vystavovatelé
Účastníci
Ročník 2023
Témata/sborník
Přehled příspěvků
Vystavovatelé
Účastníci
Ročník 2022
Témata/sborník
Přehled příspěvků
Vystavovatelé
Účastníci
Ročník 2021
Témata/sborník
Přehled příspěvků
Vystavovatelé
Účastníci
Ročník 2021 (SPECIÁL)
Ročník 2020
Témata/sborník
E-sborník
Přehled příspěvků
Vystavovatelé
Účastníci
Ročník 2019
Témata/sborník
E-sborník
Přehled příspěvků
Vystavovatelé
Účastníci
Ročník 2018
Ročník 2017
Ročník 2016
Ročník 2015
Ročník 2014
Ročník 2013
Ročník 2012
Ročník 2011
Ročník 2010
Ročník 2009
Ročník 2008
Ročník 2007
Ročník 2006
Ročník 2005
Ročník 2004
Drobečková navigace
Domů
Program: Počítač ve škole
Příspěvky: Počítač ve škole 2024
Název obsahuje
Název
Typ
Seřadit sestupně
K čemu je eGoverment?
přednáška
Jak jsme začínali s VR v Centru robotiky
přednáška
3D tiskárny v síti – naše cesta od SafeQ ke Karmen cloudu
přednáška
GeneraceAI: videokurz a soutěž pro školy
přednáška
Tvorba Kurikula umělé inteligence pro ZŠ a SŠ
přednáška
AI v medicíně
přednáška
Odkouzlení psaného textu: umělá inteligence mění náš vztah k hlavnímu indikátoru vzdělanosti
přednáška
Naše cesta ICT revizí napříč 8letým gymnáziem
přednáška
Aplikace informatiky ve fyzice nebo naopak?
přednáška
Kybernetické základy a tipy
přednáška
Data o středním školství v Kraji Vysočina
přednáška
Nastartujte svou školu v digitálním vzdělávání s lektory a konzultanty NPI ČR aneb 600 dní na Vaší cestě k digitální škole
přednáška
Prevence digitální propasti – Národní plán obnovy 2024 a souvislosti s revizemi RVP
přednáška
ChatGPT: Může ve školách opravdu pomoci?
přednáška
Aktuální plány MŠMT v oblasti vzdělávací politiky
přednáška
Python a pixelart (nejen) pro dívky aneb s imagiCharm motivujeme k rozvoji informatického myšlení
přednáška
DIGIakce, DIGIkoalice a další partnerství s NPI ČR pro firmy a školy v digitálním vzdělávání
přednáška
Co vědí žáci ZŠ o internetu a co se dokážou naučit?
přednáška
Opomíjené části algoritmizace aneb umět programovat neznamená jen tvořit kód
přednáška
Základy publicistiky: Zpráva
přednáška
Základy publicistiky: Točená reportáž
přednáška
Datová Lhota: Nové modelové hodiny o cloudu, hackování a dalších tématech z 2. sezony seriálu
přednáška
Tvorba her v C# ve školním prostředí
přednáška
Metoda CLIL ve výuce informatiky: Kódování a přenos dat
přednáška
Magické propojení BBC micro:bit & Lego
workshop
Spalte vlnu s Centrem robotiky
workshop
MoleGraph – STEM, nová informatika, programování, školní měření – pojďte to vyzkoušet!
workshop
Jak jsem opět potkal QGIS, aneb jak zdarma mapovat v terénu s mobilem v ruce, když potřebujete v lese zasázet holinu po „útoku kůrovce“...
workshop
Použití AI ve výuce jazyků
workshop
AI v informatice na 1. stupni — roboti Ju a Pí
workshop
Pagination
Aktuální stránka
1
Page
2
Page
3
Page
4
Následující stránka
››
Poslední stránka
Poslední »